MIR – DAR BOŽJI

"Ne brinite se tjeskobno ni za što, već u svemu iznesite svoje potrebe Bogu prošnjom i molitvom, sve u zahvalnosti. I mir će Božji, koji nadilazi svaki razum, čuvati srca vaša i misli vaše u Kristu Isusu" (Fil 4,6-7).
Kad sam nedavno ponovno čitao ovaj odlomak, pogodilo me nešto što nikada ranije nisam vidio. Pavao nas upućuje da se prestanemo brinuti i da idemo Bogu molitvom i prošnjom. Zatim mu trebamo zahvaljivati za odgovor. Ali Pavao ništa ne kaže o primanju izbavljenja, riječi vodstva, čuda ili iscjeljenja. Umjesto toga, on kaže da primamo dar – mir Božji.
Bog odgovara na sve naše molbe i prošnje darom svoga mira: "Mir Božji upravljat će vašim srcem i umom." Drugim riječima, Božji prvi odgovor na svaku našu molitvu i vapaj srca je njegov mir!
Svi molitelji imaju jednu zajedničku stvar: bez obzira kako loše se možda osjećamo kad odlazimo u našu tajnu klijet molitve, izlazimo ispunjeni njegovim mirom. Bog se obvezao svojom vlastitom vlašću i ona je poznata kao providnost Božja. On čini stvari tu i tamo, pripremajući ljudska srca i orkestrirajući događaje, ali dok njegova providnost ne izradi odgovor na našu molitvu, on kaže: "Neću ti dati što ti misliš da trebaš, nego što ja znam da trebaš – mir uma i srca."
Mnogi od nas bore se s Gospodinom u molitvi. Molimo ga s mnogim suzama; udaramo o vrata neba; zahtijevamo svako obećanje. Ali kako dani, tjedni i mjeseci prolaze, počinjemo se pitati: "Zašto me ne uslišiš, Gospodine? Što sprečava moju molitvu? Čime sam te ožalostio ili ozlovoljio?"
Činjenica je da nam je Bog već rekao: "Evo! Tu je moj mir; on nadilazi svako ljudsko razumijevanje. Uzmi ga i dopusti da on vlada tvojim srce dok ja radim sve za tvoje dobro."