RIJEČ NADE

Mnoge sam mjesece istraživao i proučavao Pismo, vruće moleći Gospodina da mi da poruku nade i ohrabrenja za ova teška vremena. Moj je duh vapio: "Gospodine, molim te, reci riječ mome srcu za tvoju djecu, jer jedino ti imaš riječi vječnoga života. Jedino nam ti možeš reći riječ utjehe u takva vremena."
Duh Sveti odgovorio je na moju molitvu, rekavši sljedeće mojem srcu:
"Dat ću ti jedinstveno obećanje iz moje Riječi. Ako predaš sam svoj život tome, ova riječ sačuvati će te kroz bilo koje pogibeljno vrijeme."
PRIGRLITE ISTINU
Ljubljeni, znam da ako posebno prigrlimo ovaj jedan redak, potpunu mu vjerujući, on će biti svakodnevni snažan izvor vjere. Evo obećanja koje mi je Duh pokazao:
"I PRIJE NEGO GA ZAMOLITE, ZNA OTAC VAŠ ŠTO VAM JE POTREBNO" (Mt 6,8).
U Luki 12 Isus nabraja stvari za koje kaže da naš nebeski Otac zna da ih trebamo. Ukratko, te potrebe su hrana, piće i odjeća.
"Zato vam velim: ne brinite se tjeskobno za svoj život: što ćete pojesti, niti za svoje tijelo: u što ćete se obući … Ako Bog tako odijeva travu u polju koja danas jest, a već se sutra baca u peć, koliko će više vas, malovjerni" (Lk 12,22.28).