OSVJEŽAVAJUĆI IZVOR - Gary Wilkerson

Rano u svojoj službi, Isus je najavio ovo o sebi:
"U posljednji dan, glavni dan blagdana, Isus je stajao i vikao mnoštvu" (Iv 7,37).
Isus nije samo dao izjavu – vikao je. Čekao je najveći dan blagdana kad se digao i navijestio:
"Vikao je mnoštvu: 'Ako je tko žedan, neka dođe k meni, i neka pije tko vjeruje u me. Kako veli Pismo: 'Iz njegove će nutrine poteći potoci žive vode''" (Iv 7,37-38).
ZGAŽENI MRTVOM RELIGIJOM
Ovo je više bio čin samilosti nego teološka izjava. Mrtva religija zgazila je narod Božji. Ono što ih je trebalo osvježiti, ostavilo ih je potpuno bez života. Sad je Isus navijestio: "Ja sam čaša hladne vode, osvježavajući izvor koji nikada ne prestaje teći. Možete piti iz mene kako biste otkrili da vam se život neprestano obnavlja." Ne postoje potrebne kvalifikacije da bi se pilo iz toga predivnog izvora. Krist nas uvjerava: "Neka pije tko vjeruje u me" (Iv 7,38).
DUGME OSVJEŽENJA
Prijatelju, život u Kristu je dugme osvježenja kao nijedno drugo. Kad se pritisne, najkržljavija, najočajnija, najturobnija duša je obnovljena silom neba. Kad Isus kaže: "Iz moje će nutrine poteći potoci žive vode'', on nam pokazuje kako će naši životi izgledati s njegovim jednostavnim dodirom. Njegov Duh nas tako ispunjava da pretječemo obilnim životom, milošću, milosrđem i ljubavlju. Njegova struja života mijenja sve.
Kao što sam rekao mnogo puta, Bog nam nikada ne daje poruku a da je ne podupire svojom silom. Ako nas je pozvao k životu bogatog osvježenja, onda će osigurati sve što je potrebno da se to dogodi.