VJERA KOJA POBJEĐUJE

Pavao svjedoči da su ga zadesile mnoge kušnje, ali da svoju trku završava položivši ispit vjere. Piše: "Plemenitu sam borbu izvojevao, trku dovršio, vjeru sačuvao" (2 Tim 4,7). Svakako, znao je da ima još mnogo posla. Pred njim su bile velike kušnje i trpljenje. Ali bio je u stanju iskreno reći:

"Možda nisam dohvatio Krista kao što bih htio i nisam postao savršen. Ali kad se radi o vjeri i pouzdanju u Boga u svakoj kušnji, znam kome vjerujem i siguran sam. Kad neprijatelj dolazi poput bujice, znam da Gospodin podiže stijeg protiv njega. Naučio sam sve to u peći nevolje."

Dijelim ovo svjedočanstvo s Pavlom. Milošću Božjom, Duh Sveti mi je dao snagu da u proteklim godinama prođem kroz brojne kušnje, od kojih je najteža bila smrt moje dvanaestogodišnje unuke Tiffany. Gospodin mi je dao snagu i vjeru kroz tu mučnu kušnju te sam izašao iz nje govoreći: "Znam kome vjerujem i znam da on ima plan. Bog ne bi dopustio da na mene ili moju obitelj dođe ta duboka bol bez neke svrhe iza nje. O, Gospodine, predajem ti to po vjeri."

Sjetite se sada svoje vlastite sadašnje kušnje ili nevolje. Imate li sumnju, strah ili ljutnju dok prolazite kroz nju? Optužujete li Boga da je previše stavio na vas, da vas je nepotrebno stavio u tu kušnju? Jeste li na rubu da dignete ruke, misleći: "Vjerno sam molio, čitao Bibliju, išao u crkvu, ali ništa ne djeluje"?

Ili možete li još uvijek pogledati u nebo i reći: "Znam da je Gospodin dobar i uzdat ću se u njega kroz sve to. Neću živjeti u sumnji. On će me izvesti, na svoju slavu." Ako to opisuje vas, onda vaša vjera podnosi vatru. Ali ako ne, imam pitanje za vas: Koliko kušnji i nevolja još morate podnijeti prije nego ćete biti u stanju reći: "Moja vjera je pobijedila"?