ČUVAN DUHOM

Možda se pitate kao i ja: "Kako mogu biti siguran da čujem glas Duha Svetoga, a ne neki drugi?"

Prije svega, Duh Sveti ne može i neće voditi nijednoga vjernika koji nije potpuno predan njegovoj volji. Duh govori onima koji su spremni biti poslušni njegovu glasu. I još me nešto brinulo dok sam razmišljao o hodanju po Duhu. Ako hodanje po Duhu uključuje potpuno pouzdanje u njegov glas i njegovo vodstvo, kako možemo biti sačuvani od prijevare? Kako možemo znati da čujemo glas Duha, a ne naš vlastiti ili đavolji?

Uvjeren sam da je mnoštvo kršćana razvilo sumnje u vezi s glasom Duha zbog loših iskustava u prošlosti. Oni se pitaju: "Kako mogu znati govori li ovaj put Duh Sveti? Zadnji put sam mislio da ga jasno čujem, ali ispostavilo se da to uopće nije bio on. Osjećao sam se prevarenim." A drugi su opet izgubili zanimanje za to zbog bizarnih budalaština onih koji idu okolo govoreći: "Bog mi je rekao ovo; Bog mi je rekao ono."

Ta važna stvar zahtijeva od nas naglašen "amen" na pouzdanje u Božje obećanje zaštite. Pavao ističe da takvo pouzdanje zahtijeva čin vjere: "U svemu uzmite veliki štit – vjeru; njime ćete moći ugasiti sve goruće strijele Zloga" (Ef 6,16). To je obećanje od Gospodina da će nas zaštititi od obmane i pogreške.

Sotonin glas neprekidno viče u nas razna optuživanja. A jedini način da se suzbiju te vruće strelice je da se okrenemo obećanju koje nam je Bog dao: da nikakvo oružje skovano protiv nas neće uspjeti (vidi Iz 54,17). Sotonina oružja uključuju optuživanja i laži, ali Duh Sveti je vjeran i sve će nam ih razotkriti. Neprijateljev će vas glas poticati da djelujete impulzivno, bez provjeravanja u Riječi Božjoj. Ali svaka riječ Duha bit će potvrđena Biblijom.