ZAHTIJEVANJE SILE KOJA JE U KRISTU

Kad je Isus provodio svoje posljednje sate s učenicima, rekao im je: "Zaista, zaista, kažem vam, ako što zamolite od Oca u moje ime, dat će vam" (Iv 16,23). Zatim im je rekao: "Do sada niste ništa u moje ime molili. Molite i primit ćete da vaša radost bude potpuna" (Iv 16,24).

Kakva nevjerojatna izjava! U vrijeme ovog prizora, Krist je upozoravao svoje sljedbenike da odlazi i da ga neće vidjeti određeno vrijeme. Međutim, u tom istom dahu, uvjeravao ih je i da imaju pristup do svakog blagoslova u nebu. Sve što trebaju učiniti jest da ga traže u njegovo ime.

Učenici su osobno od Isusa bili poučeni da kucaju, traže i mole stvari od Boga. Iz prve su ruke bili poučeni da se svi Očevi blagoslovi – sva milost, snaga i sila – nalaze u Kristu. I čuli su kako Isus izjavljuje mnoštvu: "Zaista, zaista, kažem vam, tko vjeruje u me, i on će činiti djela koja ja činim. Činit će i veća od ovih, jer ja idem k Ocu. I što god zamolite u moje ime, učinit ću, da se proslavi Otac u Sinu. Ma što me zamolili u moje ime, ja ću to učiniti" (Iv 14,12-14).

Kristove riječi učenicima uvjeravaju me: "Do sada niste ništa u moje ime molili" (Iv 16,24). Dok to čitam, čujem Gospodina kako mi šapće: "Davide, nisi zahtijevao silu koju sam ti stavio na raspolaganje. Trebaš je samo zatražiti u moje ime."

Evo što ja vjerujem da žalosti srce Božje više od svih grijeha tijela zajedno. Naš Gospodin ožalošćen je sve većim nedostatkom vjere u njegova obećanja … sve većim sumnjama da on odgovara na molitve … i ljudima koji sve manje i manje zahtijevaju silu koja je u Kristu.

Bez obzira koliko ste tražili da budete slični Kristu, to nije ništa u usporedbi sa sredstvima duhovne mudrost koja još čeka u njegovom spremištu. Tražite mnogo! Tražite mudrost, tražite vodstvo, tražite otkrivenje. Ali morate tražiti s vjerom, ništa ne sumnjajući.