KRIST JE DOŠAO S POZIVOM I UPOZORENJEM

Isus je stajao u hramu i pozivao sve da dođu pod njegova milosrdna krila zaštite. Pozivao je slijepe, bolesne, gubave, siromašne i izgubljene da svi dođu i nađu ozdravljenje i oproštenje. Ali religiozno mnoštvo odbilo je njegovu ponudu. Zbog toga Krist svjedoči za njih: "…ali vi ne htjedoste" (Mt 23,37).

Dok ovo čitam, pojavljuje se pitanje: Rješava li Bog ovdje u Novom zavjetu staro djelo na isti način kao u Starom? Hoće li on odbaciti one koji odbijaju ponudu njegove milosti, milosrđa i buđenja?

Da. Isus je odgovorio onima koji su ga odbili govoreći: "Evo, vaša će kuća biti prepuštena vama – pusta" (Mt 23,38). Rekao im je: "Ovaj hram sad je vaša kuća, ne moja. Ja je napuštam. Napuštam ono što ste vi potratili i opustošili."

Zatim je dodao: "Jer vam kažem: Sigurno me od sada više nećete vidjeti dok ne reknete: 'Blagoslovljen koji dolazi u ime Gospodnje'" (Mt 23,39). Izjavio im je: "Moja slava više nije u ovom starom djelu."

Razmislite o tome! Ovdje stoji utjelovljenje milosti i milosrđa te govori: "Ovo staro djelo više nije moje." Tada je Isus krenuo dalje do Pentekosta, do započinjanja nove stvari. Namjeravao je podići novu Crkvu, ne kopiju stare. I učiniti je sasvim novom od njezina temelja. To je trebala biti Crkva novoga svećenstva i ljudi, svi nanovo rođeni u njemu.

Dopustite mi da vas pitam: Predstavlja li ono što danas vidite da se događa u crkvi Isusa? Je li ono što vidimo doista trijumfalna Crkva, besprijekorna Kristova zaručnica? Otkriva li ona izgubljenom svijetu samu narav Božju? Je li to najbolje što Duh Božji može proizvesti u ovim posljednjim danima?

Ako ste pronašli crkvu gdje je Krist uistinu nazočan i gdje se Riječ vjerno propovijeda, kako trebate biti zahvalni! Možda ste među mnoštvom onih koji ne mogu naći crkvu koja ima život. Čujem njihov vapaj: "Ne mogu naći crkvu koja ispunjava moju duhovnu glad. Previše je zabave, previše sebičnosti, previše suhoće."

Ohrabrite se, Bog će ubrzo uzdrmati stvari na nevjerojatne načine. U strahovitom potresanju svega, Bog će podići istinske pastire koji će hraniti gladne ovce.