SNAGA DUHA DA OSLOBODI

"On nas je oslobodio od tolike smrtne pogibli i opet će nas osloboditi" (2 Kor 1,10). Kakva nevjerojatna izjava! Pavao govori: "Duh me izbavio iz beznadne situacije. On me i sada izbavlja. I nastavit će me izbavljati u svim mojim nevoljama."


Primanje Duha Svetoga ne dokazuje se nekom emocionalnom manifestacijom, (iako vjerujem da postoje manifestacije Duha.) Ono o čemu govorim jest primanje Duha kroz uvijek sve veću spoznaju. Primati njega znači imati sve veće svjetlo o njegovoj sili izbavljenja, o njegovom nošenju bremena, o njegovoj skrbi.


Ponavljam Petrove riječi: "Njegova božanska snaga obdarila nas je svime što je potrebno za život i pobožnost, pravom spoznajom onoga koji nas je pozvao vlastitom slavom i moći" (2 Pt 1,3). Prema Petru, božanska snaga Duha ne dolazi kao manifestacija. On prije svega dolazi "pravom spoznajom onoga koji nas je pozvao vlastitom slavom i moći".


"Svi mi primismo od njegove punine" (Iv 1,16). Ali Duh Sveti nije u potpunosti primljen dok u potpunosti nije glavni. Mi ga jednostavno nismo primili ako mu nismo dali potpunu kontrolu. Moramo se potpuno baciti pod njegovu skrb.


Dopustite mi dati konačan primjer da bih to ilustrirao. U Postanku 19 nalazimo Lota i njegovu obitelj u strašnoj nevolji. Sud samo što nije pao na njihov grad Sodomu te je Bog poslao svoje anđele da ih izbave. Ovim poslanicima Gospodnjim Lot je otvorio vrata te su ušli u kuću. Oni su imali silu neba da izbave čitavu tu obitelj. Ali nisu bili prihvaćeni.


Na kraju su morali na Lotu i njegovoj obitelji primijeniti silu da ih izvuku iz Sodome. Božji plan čitavo je vrijeme bio da ih izbavi bježanjem. On ih je namjeravao hraniti i odijevati i brinuti se za njih, ali kao što znamo, Lotova se žena osvrnula i umrla.


Poruka anđelâ bila je jasna: "Ako želite da Bog bude u kontroli, tad morate predati uzde. Ako tražite da vas on izbavi, morate ostaviti svoje planove i biti voljni ići njegovim putem." Ukratko, Duh Sveti ne koristi silu da izbavi sumnjičavce. Nevjera prekida njegovo djelo. Moramo mu biti voljni dopustiti činiti promjene u našim životima ako je to od Boga izabran put kako da nas izbavi.