VELIKODUŠNOST NAŠEGA OCA - Carter Conlon

Sjećam se kad sam prije više godina vozio svoga srednjeg sina kući s hokeja. Sa sobom je vodio dvojicu vrlo gladnih igrača hokeja te smo se zaustavili kod McDonalda. Stojeći u redu iza njih, promatrao sam te dječake kako nastoje izbrojati ono malo novca koji su imali. Iznenada sam vidio kako se moj sin okreće svojim prijateljima i viče: "Spremite novac, momci. Platit će moj tata!"
U onim danima bio sam pastor u jednom malom gradiću i jedva sam imao dovoljno platiti račun za struju u našoj kući. Promatrao sam dok su oni momci naručivali – sve su to bili najveći mogući hamburgeri, međutim, nisam mario budem li morao posegnuti u svoj fond za benzin za sljedeći tjedan – u mom srcu nije bilo ničega da bih osramotio moga sina.
Pismo nam kaže: "Ako vi znate kako davati dobre darove svojoj djeci, koliko više će vaš nebeski Otac dati dobrih stvari onima koji ga traže?" (vidi Lk 11,13).
Vi i ja moramo biti voljni hvalisati se velikodušnošću našega Oca, upravo kao moj sin. Ali da bismo se hvalisati, moramo to znati i osobno iskusiti. Ne smijemo mu samo otvoriti svoje srce, nego biti i voljni hodati s njim.
Očeva velikodušnost nije dana onima koji odabiru sjediti na kauču i čitav dan gledati televiziju. Morate se dići i hodati s njim, a kad to učinite, ustave nebeske se otvaraju i sva sredstva koja je Krist zadobio za nas iznenada su na raspolaganju.
Carter Conlon pridružio se pastoralnom osoblju crkve Times Square 1994. godine na poziv pastora osnivača Davida Wilkersona i postavljen je u službu starijeg pastora 2001.