KRIST NAŠ USKRSLI GOSPODIN I POSREDNIK

"Odatle slijedi da može zauvijek spasavati one koji po njemu dolaze k Bogu, jer uvijek živi da posreduje za njih" (Heb 7,25).
Što Pismo misli kad kaže da Isus posreduje za nas? Vjerujem da je taj predmet tako dubok, veličanstven i iznad ljudskog razumijevanja da zadrhtim čak i na samu pomisao govoriti o njemu. Biblijski učitelji imaju različita stajališta o njegovu značenju. No nijedna knjiga i komentar nisu čak ni počeli zadovoljavati moje istraživanje. Zapravo, što sam više učenja na tu temu pročitao, sve me to više zbunjivalo.
Međutim, kroz molitvu i pouzdanje u vodstvo Duha Svetog, počeo sam shvaćati nešto malo o tom nevjerojatnom predmetu. Moleći vrlo jednostavno: "Gospodine, kako tvoje posredovanje na nebu utječe na moj život? Tvoja Riječ govori da se ti pojavljuješ pred Ocem za mene. Što to znači u mom svakodnevnom hodanju s tobom? Ne moram znati što su naučili veliki teolozi. Pokaži mi samo jednostavnu istinu koju ću moći shvatiti i primijeniti u svom životu."
Popularno evanđeosko stajalište o Kristovu posredovanju je da se Isus vratio na nebo kako bi tamo djelovao kao naš veliki svećenik. U to nema sumnje. Biblija jasno izjavljuje: "Krist, naime, nije ušao u Svetinju nad svetinjama napravljenu rukom, koja je samo slika prave, nego u sâmo nebo" (Heb 9,24).
Ja vjerujem da Isus danas posreduje kako bi održao svoj narod, čuvajući nas od grijeha i držeći nas u ljubavi Božjoj. On ne dopušta da nas išta – ni strah, ni privremeni pad, ni optuživanje sotone – otuđi od Oca. Ukratko, on moli za nas na isti način na koji je molio za svoga učenika Petra: "... da tvoja vjera ne malakše" (Lk 22,32).
Naš Spasitelj je sada živ u slavi. On je potpuno Bog i potpuno čovjek – s rukama, nogama, očima, kosom. Ima i ožiljke od čavala na svojim rukama i nogama te od rane na boku. On nikada nije odbacio svoju ljudskost; u slavi je još uvijek čovjek. I upravo sada naš čovjek u vječnosti radi da nam mir koji nam je dao kad je odlazio nikada ne bude otet. On služi kao naš veliki svećenik, aktivno radeći da sačuva svoje tijelo na zemlji puno svoga mira. A kada ponovno dođe, želi "da nas nađe ... u miru" (2 Pt 3,14).