ON JE NAGRAĐIVAČ

"Bez vjere nemoguće mu je ugoditi, jer onaj koji želi pristupiti Bogu mora vjerovati da postoji Bog i da nagrađuje one koji ga traže" (Heb 11,6).
Svi mi želimo zahtijevati Božja obećanja, ne samo za našu utjehu i blagoslov, nego i da mu ugodimo. Mi želimo vjeru koja mu donosi slavu, međutim, postoje vremena kad se mnogi od nas bore da bi došli do takve vjeru.
Mi se često uznemirimo kad naše molitve nisu odgovorene i počnemo sumnjati u našu vjeru pitajući se: "Je li moje pouzdanje u Gospodina preslabo? Jesam li sporog vjerovanja? Zašto se nebo čini zatvorenim za moje molitve? Kolebam li se nekako? Možda nisam dovoljno revan. Postoji li negdje u mom srcu zli korijen nevjere?"
Pokušavamo tako jako vjerovati – teško se boreći da ugodimo Gospodinu s pravilnom vjerom – da sprečavamo našu vjeru vlastitom osudom. Sad, nakon mnogo desetljeća službe Bogu, želim vam reći što je meni postala pravilna vjera:
  • Ona znači čvrsto se držati Božjih obećanja kad nema fizičkog dokaza da se njegova obećanja ispunjavaju.
  • Ona znači vjerovati Duhu Svetom da će sačuvati moju dušu u miru, uvjeren da Bog radi sve za moje dobro.
  • Ona znači počivati u ovoj Pavlovoj izjavi: "Znamo da Bog čini da sve pridonosi dobru onih koji ga ljube; onih koji su odlukom Božjom pozvani" (Rim 8,28).