RAZABIRANJE ISTINE - Carter Conlon

"Kako mogu naći volju Božju? Kako mogu biti siguran da hodam u njegovoj volji za moj život?"
Jeste li se ikada našli da postavljate ova pitanja? Nalazite li da je stvar volje Božje zbunjujuća ili živite s neprestanim strahom da ste promašili njegovu volju za svoj život?
Pogledajmo u izjavu samog Isusa u vezi s voljom Božjom: "Ako tko htjedne vršiti volju njegovu, znat će da li je moja nauka od Boga ili ja govorim sam od sebe" (Iv 7,17). Drugim riječima, ovo se odnosi na svakoga tko želi vršiti volju Božju.
Prema Isusu, ako u svom srcu imate to da ćete vršiti volju Božju, razumjet ćete i znati što je istina. Poznat ćete njegov glas koji kaže: "Ovo je put, idi njime."
Otkad sam bio mlad kršćanin, htio sam vršiti volju Božju – čak ako i nisam uvijek potpuno razumio kako će to izgledati u mom životu. Sjećam se kako sam išao u crkvu, sjedio u zajednici slušajući propovjednika te mislio: "Kako ti ljudi mogu sjediti ovdje i slušati ovakvu poruku? Zar ne vide kako je to daleko?" Većinu vremena oni su sjedili i slušali, ali odlazili su u crkvu samo da bi mogli biti blagoslovljeni.
Kad ljudi ne žele vršiti volju Božju, prva stvar koja ulazi u njihov život je doktrinarna zbrka koju na kraju slijedi nesposobnost da razaberu istinu. Kako im molitve nisu odgovorene, dolaze do zaključka da im Bog ne govori. Oni žele da njihovi životi budu posebni. Oni žele mnoštva; oni žele podizati mrtve, polagati ruke na bolesne kako bi ozdravljali, oni žele govoriti u jezicima i sve što ide uz to, ali ne žele hodati u otkrivenoj volji Božjoj.

Carter Conlon pridružio se pastoralnom osoblju crkve Times Square 1994. godine na poziv pastora osnivača Davida Wilkersona i postavljen je u službu starijeg pastora 2001.