JASNO VODSTVO

Većina kršćana ne sluša Boga. Oni odlaze k njemu da govore! Međutim, Pismo otkriva da je svatko koga je Bog ikada upotrijebio naučio ostati u njegovoj nazočnosti dok nije čuo od njega.
Pismo je jasno da Gospodin želi govoriti svakome od nas. "I uši će tvoje čuti riječ gdje iza tebe govori: 'To je put, njime idite', bilo da vam je krenuti nadesno ili nalijevo" (Iz 30,23).
Kad se jedna mala djevojčica bolesna od leukemije približila vratima smrti, borila se s mislima o smrti. Međutim, kad je jednoga jutra njezina majka ušla u njezinu sobu, djevojčica je sjala od radosti.
"Što ti se dogodilo?" pitala je majka.
"Došao je anđeo i rekao mi da ću na put", odgovorila je djevojčica. "A onda je došao Bog i uzeo me za ruku i hodao sa mnom kroz predivan vrt. Rekao mi je da ću sutra doći u taj vrt kako bih bila s njim."
Bog je govorio tom malom djetetu i oduzeo sav strah ih njegova srca! Kad je sljedećeg jutra otišla da bude s njim, imala je potpuni mir.
Recite mi, kad razgovarate s Isusom, primate li jasno vodstvo od njega? Kaže li vam on što da radite, kada i kako? Neki kršćani ne vjeruju da Bog to čini, ali Isus kaže: "Moje ovce slušaju glas moj … i one idu za mnom" (Iv 10,27).
Jedini put kroz kušnju je da budete nasamo s Isusom i vapite: "Gospodine, ti si jedini na ovoj zemlji koji mi može pomoći. Neću otići nikamo dok ne čujem kako govoriš mom srcu."
Molitva koja ugađa Bogu sve zaustavlja, svu aktivnost, dok se ne čuje njegov glas. Čut ćete ga kako jasno govori vašem srcu stvari kao: "Moraš srediti stvari s ovom osobom." Ili: "Ne žuri se toliko! Sjedi u mojoj nazočnosti i vjeruj mi."
Budete li ga tražili i čekali, dat će vam jasno vodstvo!