NE VJERUJTE LAŽI

Idolopoklonici žive u prijevari – vjerujući laži da je istina!
"Jer tko se god iz doma Izraelova i od došljaka koji se nastaniše u Izraelu odmetne od mene i u srcu nosi kumire i upire oči u ono što ga potiče na grijeh, pa unatoč tome dođe k proroku da preko njega u mene traži savjeta, njemu ću ja, Jahve, sam odgovoriti" (Ez 14,7).
Ovaj odlomak Pisma znači: "Jer si otvrdnuo u svom grijehu, bez želje da se obratiš i pokaješ, svaka riječ koju čuješ od sada nadalje učvrstit će te u tvojoj pokvarenosti i prijevari."
Sliku toga vidimo s kraljem Ahabom, koji je vjerojatno bio najveći idolopoklonik među kraljevima u povijesti Izraela. U to vrijeme digao se s kraljem Jošafatom da pođu u bitku protiv Ramot-Gileada.
"Jahve upita: Tko će zavesti Ahaba da otiđe i padne u Ramot Gileadu? Jedan reče ovo, drugi ono. Tada uđe jedan duh i stade pred Jahvu. 'Ja ću ga – reče – zavesti.' Jahve ga upita: 'Kako?' on odgovori: 'Izaći ću i bit ću lažljiv duh u ustima svih njegovih proroka.' Jahve reče: 'Ti ćeš ga zavesti. I uspjet ćeš. Idi i učini tako'" (1 Kr 22,20-22).
Četiristo proroka stajalo je pred Ahabom potičući ga da ide u napad. Možete li zamisliti taj prizor? Tu su stajale horde laskavaca, sve izgovarajući riječi koje su hranile Ahabovo idolopoklonstvo. Svi su mu lagali, potvrđujući njegov grijeh.
Kakva užasna tragedija! Ahab nije mogao čuti glas Božji jer su u njegovu srcu bili ukorijenjeni idoli. I tako mu je Bog poslao snažnu obmanu – obmanu koja ga je uništila.
 "Oni nisu prihvatili ljubav prema istini da bi se tako spasili. Zato im Bog šalje djelotvornu zabludu da vjeruju laži" (2 Sol 2,10-11).