JESTE LI SPREMNI?

Što je Isus mislio u Mateju 24,49 kad je govorio o zlom sluzi koji je "pio s pijanicama"? Isus nije ovdje govorio samo o alkoholu. Biblija spominje da se može biti pijan na mnoge načine: od bijesa, gorčine, krvoločnosti. Glavni alkohol u našem društvu – sedativ koji danas većina ljudi ispija – je prosperitet. I kršćani se slobodno odaju tom piću.

Isus nas upozorava: "Što se događa kad vas jednom zahvati prosperitet? Vaše srce je obavijeno materijalnim dobrima. Iznenada gubite svjesnost moga dolaska. Život vam juri izvan kontrole, jer više nemate moralni kompas. Učinit ćete bilo što da dobijete ono što želite. Postajete pijanica, pijani od prosperiteta."

Pogledajte o kakvoj kazni Isus govori za takve licemjere. "Doći će gospodar njegov u dan kad ga ne očekuje i u čas koji ne poznaje, pa će ga strogo kazniti i odrediti mu sudbinu među licemjerima, gdje će biti plač i škrgut zuba" (Mt 24,50-51).

Jeste li spremni? Jeste li počeli željeti Kristov dolazak? Pavao kaže: "Već mi je pripravljen vijenac pravednosti koji će mi u onaj Dan dati Gospodin, pravedni sudac, i ne samo meni nego i svima koji budu željeli njegov dolazak" (2 Tim 4,8). Jakov nas potiče na isto: "Strpite se i učvrstite svoja srca jer je blizu dolazak Gospodnji" (Jak 5,8). "… drugi put pokazati, bez odnosa prema grijehu, onima koji ga iščekuju da im dadne potpuno spasenje" (Heb 9,28).

I na kraju, Pavao piše: "Baš se tim očitova milost Božja u svoj spasiteljskoj snazi za sve ljude, da nas odgaja da se odrečemo bezbožnosti i svjetskih požuda te živimo umjereno, pravedno i pobožno u ovom svijetu kao ljudi koji iščekuju blaženo ispunjenje nade, naime, pojavu sjaja velikoga Boga, našega Spasitelja, Isusa Krista. On je dao samog sebe mjesto nas da nas otkupi od bezakonja i očisti nas da budemo njegov izabrani narod, revan u djelima ljubavi. Ovo govori i opominji! I kori sa svom ozbiljnošću" (Tit 2,11-15).

Moja molitva je da postanem pastir kao što Pavao opisuje. Da, ja čekam povratak moga Gospodara. I, poput apostola, mogu reći s pouzdanjem: "Dobit ću vijenac koji me čeka, jer želim njegov povratak. Ja sam spreman. Dođi, Gospodine Isuse!"