IZLAŽENJE NA STRANI POBJEDE - Gary Wilkerson

Evo stvarno dobre vijesti! Isus želi u vas staviti isti Duh koji živi u njemu – isti Duh koji mu je dao snagu da prođe ravno kroz planove neprijatelja da ga strmoglave (vidi Lk 4,29-30).

Možda vas je ovisnost smlavila; navike grijeha odvele su vas do neuspjeha; strah i tjeskoba uzrokovali su da padnete u očaj. Ali kad Isus stavi "isti Duh" u vas, možete ići ravno kroz to i izjaviti: "Ova me stvar neće dotaći. Mogu biti usred vatre, ali neće me opržiti. Izlazim živ. Izlazim na strani pobjede. Neću biti strmoglavljen u ono što Bog nema za mene. Ostat ću na čvrstom mjestu kamo me je postavio."

Možda na sebi osjećate pritisak, ali Gospodin mi je dao riječ da vam je predam. A uz nju je proročko obećanje. Rekao sam Gospodinu: "Bit ću vrlo oprezan u vezi s time jer ponekad se pojavljuju lažna proročanstva koja kažu da će sve biti ružičasto i blistavo." Dakle, ne kažem vam to. Postojat će poteškoće i pritisak. Mogu postojati planovi smišljeni protiv vas, gurajući vas prema stijeni, prema rubu, ali ja imam pouzdanu riječ za vas.

Ako se uzdate u Isusa, ako čekate na Gospodina, ako poslušate njegovu poruku i ne slušate neprijateljev glas, proći ćete ravno kroz oluju u potpunu pobjedu. Proći ćete ravno kroz vatru. Proći ćete kroz svaki pritisak, sve što dolazi protiv vas – u Isusovo ime.

"Kad preko vode prelaziš, s tobom sam; ili preko rijeke, nećete te preplaviti. Prođeš li kroz vatru, nećeš izgorjeti, plamen te opaliti neće" (Iz 43,2).