OPASANI RADOŠĆU

Samo je jedan način kako razveseliti svoje srce i ostati u radosti: "Žedna mi je duša Boga, Boga živoga … Suze su mi kruh moj danju i noću … Duša se moja razlijeva u meni … Što si mi, dušo, klonula i što jecaš u meni? U Boga se uzdaj, jer opet ću ga hvaliti, zbog spasenja lica njegova" (Ps 42,2-5). Ovo je Božja poruka svima koji su "oboreni" – svima koji su žalosni, poraženi, oboreni, sjetni, obeshrabreni i neveseli.

Zašto sam potišten? Zašto sam turoban i žalostan? Zašto sam svladan? Zašto tugujem? Psalmist čak nije u ovom psalmu pokušavao ni odgovoriti na ta pitanja. Sve što je mogao reći je: "Nada u Boga! On je pomoć i spasenje."

Onima koji strpljivo čekaju na Boga "Gospod će danju zapovjediti milosrđe svoje, a noću će pjesma njegova biti uza me" (Ps 42,8).

Bog je dao jasno upozorenje da je njemu najozbiljnija stvar kad mu ne služimo s radošću. U Ponovljenom zakonu 28 saznajemo za sva prokletstva i bolesti koje sustižu nevjerne: "Sva će te ova prokletstva snalaziti … budući da nisi htio služiti Jahvi, Bogu svome, vesela i radosna srca zbog obilja svega" (Pnz 28,45-47).

Bog kaže: "Usredotočio si se na neku malu povredu, neku štetnu stvar i, čineći tako, zaboravio si na sve blagoslove i divne stvari koje sam učinio za tebe!"

Krist će pretvoriti tvoje beznađe u radovanje i odjenuti te veseljem – ako usmejriš svoju vjeru k njemu. "Okrenuo si moj plač u igranje, skinuo kostrijet s mene i opasao me radošću" (Ps 30,12). Sveti, radujte se u Bogu nade – i živite!