TVOJA VELIKA NAGRADA

Mnogi glasovi u svijetu danas analiziraju zašto su ljudi tako zbunjeni i uznemireni. Ali oni daju samo gomilu zbunjujućih obrazloženja. Činjenica je da nijedan pravi ljubitelj Isusa Krista neće biti uznemiren potencijalnim gubitkom materijalnih stvari. Ali bit će preplavljen nevoljama u duhovnom području!

Pavle je znao što je pravi uzrok naših zbunjenosti i muka te govori o tom predmetnu u Rimljanima 7,15-19: "Ja zbilja ne razumijem što činim, jer ne činim ono što hoću, nego činim ono što mrzim …ne činim dobro koje hoću, nego činim zlo koje neću" (Rim 7,15.19).

Apostol govori: "Upravo ono što ne želim činiti, na kraju činim. A onu jednu stvar koju bih volio činiti u poslušnosti Bogu, nalazim u sebi da je ne mogu izvršiti!"

Pavle ovdje govori za tisuće iskrenih vjernik. Oni su uznemireni jer jednostavno ne nalaze pobjedu nad grijehom. Žele činiti dobro – živjeti sveto i čisto pred Gospodinom – i mrze grijeh koji ih tako lako zavodi te remeti njihovo zajedništvo s Kristom. Međutim, neprestano mu se vraćaju!

Na kraju završavaju nesretni, uznemireni i umorni te viču: "O, jadan ti sam ja čovjek! Ne želim to više činiti. Ali bespomoćan sam da bih se odupro! Zašto sam tako slab? I kako dugo moram podnositi tu bitku? Hoću li kroz čitav svoj život prolaziti prolijevajući rijeku suza, priznajući i kajući se, a onda se ponovno vraćajući na svoj grijeh?"

Abraham je Gospodinu postavio slično pitanje kad nije vidio oslobođenje od dileme u kojoj je bio. Božji odgovor je bio: "Ja sam ti zaštita; a nagrada tvoja bit će vrlo velika" (Post 15,1). Gospodin mu je rekao: "Abrahame, dat ću ti samoga sebe i to je sve. Ja ću biti tvoj branitelj i tvoja velika nagrada, jer Ja sam onaj koji jesam. Nikada se ne moraš bojati drugog neprijatelja dokle god živiš, jer ja ću ti biti Bog!"