KAUBOJSKE ČIZME by Gary Wilkerson

"Tko obilato sije, obilato će i žeti" (2 Kor 9,6).

Prije nekoliko godina, služio sam kao pomoćni pastor u crkvi Times Square u gradu New Yorku. Ranije, dok sam živio u Texasu, kupio sam par pravih teksaških kaubojskih čizama – doista finih čizama. Imao sam ih na nogama u uredu kad je ušao jedan beskućnik. Lutao je i autostopirao zemljom i imao je određen stav.

"Ne znam zašto sam ovdje", rekao je. "Sve ste vi crkve iste. Svoj novac trošite na zgrade; vi bogati pastori imate sve one automobile i stvari."

A onda je spustio pogled i rekao: "Pogledaj se! Imaš ove lijepe kaubojske čizme, a ja ove podrapane, stare krpene cipele."

"Sviđaju ti se ove čizme?" pitao sam. I prije nego je mogao odgovoriti, bez da sam dvaput promislio, skinuo sam čizme i dao mu ih – i onda otišao kući bos.

Približno šest mjeseci kasnije primio sam telefonski poziv prijatelja koji je pastor u Greensboru u Sjevernoj Karolini. "Gary", rekao je, "nećeš ovo vjerovati. Ovdje u uredu imam čovjeka koji kaže da si mu prije šest mjeseci dao par kaubojskih čizama. Ne može zaboraviti ni tebe ni tvoju crkvu. Šest mjeseci je autostopirao zemljom, a dok je hodao, gledao je u one čizme i razmišljao o Isusovoj ljubavi."

Ovaj čovjek ušao je u crkvu mog prijatelja i rekao: "Hej, pastor u gradu New Yorku dao mi je ove kaubojske čizme. Bio sam u crkvi zvanoj Times Square i on je bio jedan od pomoćnih pastora.

Steve je pitao: "Je li se zvao Gary?"

"E da, to je taj. Zvao se Gary."

Moj prijatelj Steve rekao je tom čovjeku: "Duh Sveti te slijedio šest mjeseci. Jesi li spreman predati svoj život Kristu?"

Čovjek je odgovorio: "Zbog toga sam i tu. Ušao sam u ovu crkvu da danas predam svoj život Isusu."

Želim vas ohrabriti – čak ako osjećate kao da ste u suši – da tražite prilike. Jeste li u suši u svom braku? Tražite priliku da služite, ljubite, blagoslivljate svog supružnika. Jeste li u suši sa svojom djecom? Je li razdor i nemir? Tražite priliku da ljubite, služite, uredite svoju kuću prema putovima Gospodnjim.

Imate li financijske poteškoće? Tražite put da usred suše budete blagoslov drugima i otkrit ćete da su prozori neba otvoreni. Bog će na vaš život izliti obilne blagoslove.