SASVIM NA VRIJEME

Jednom davno, nakon hodanja ulicama grada New Yorka – iscrpljen, umoran u duši i tijelu – zaradio sam mononukleozu. Završio sam u bolnici na šest tjedana. U grlu mi se pojavila neka izraslina. Nisam mogao gutati, a ponekad čak ni uhvatiti dah. Težina mi je ubrzo pala ispod 52 kilograma. S obzirom da nisam mogao putovati, ubrzo je sav izvor priloga za službu presušio te se činilo kao da je došao kraj Teen Challengea!

Sjećam se noći kad sam u očaju zavapio: "Gospodine, dižem ruke! Teen Challenge je sav tvoj. Ja ću se samo pouzdavati u tebe. Ako želiš da se vrata ove službe zatvore, to je tvoja stvar. Ali, molim te, Bože, izvadi ovu stvar iz moga grla!" U roku od jednog sata iskašljao sam debelu izraslinu veličine oraha.

Napustio sam bolnicu za dan ili dva i ubrzo povratio snagu. I otkrio sam da dok me nije bilo, Teen Challenge je preživio! Ne znam kako je Gospodin to učinio, ali dok sam bio bolestan, osoblje se počelo pouzdavati u Gospodina umjesto u mene. I to je bilo ono što je Bog htio postići!

Ljubljeni, vaše nevolje nisu nepredviđene slučajnosti. Kroz što god prolazite, kako god su duboke vaše boli, Bog je sasvim točan i sasvim na vrijeme.

Možda mislite da je došao đavao i prekinuo Božji plan za vaš život govoreći da ide na vas. Ali ne, nije to slučaj. Nije važno ako ste učinili i nešto glupo ili nesmotreno. Ako ste se pokajali, Gospodin može iskoristiti sve što je bilo za zlo i okrenuti ga u dobro.

Nemojte se usredotočiti na svoje prošle pogreške – skinite oči s čudovišta. Bog vam je obećao obnoviti sve godine koje je gusjenica izjela. Ohrabrite se ovim riječima i neka one postanu vaš život i vaša nada: "Moj Bog može sve. Nije me zaboravio. Nitko ne može promijeniti njegove planove. Kako god stvari izgledale loše, on sve ima pod kontrolom."