ČEŽNJA ZA DOLASKOM GOSPODNJIM

Čeznete li i žudite za dolaskom Gospodnjim? Žudite li za danom kad će se pojaviti?

"… kao ljudi koji iščekuju blaženo ispunjenje nade, naime, pojavu sjaja velikoga Boga, našega Spasitelja, Isusa Krista" (Tit 2,13). "Već mi je pripravljen vijenac pravednosti koji će mi u onaj Dan dati Gospodin, pravedni sudac, i ne samo meni nego i svima koji budu željeli njegov dolazak" (2 Tim 4,8).

Ovaj svijet nije naš dom. Ali pitam vas, puštate li korijene ili ih čupate; molite li da Isus sačuva vaše srce budnim?

Jesu li Božji neprijatelji postali vaši neprijatelji? Jeste li uključeni u borbu protiv onih koji se suprotstavljaju Bogu? Jeste li se uključili u njegovu borbu protiv tijela, svijeta i đavla?

Da, Isus je rekao da trebamo ljubiti svoje neprijatelje, ali što s njegovim neprijateljima, onima koji ga mrze, koji odbijaju njegovu milost i milosrđe te kleveću njegovo ime i povlače ga po prljavštini? Ne smijemo mrziti ljude, ali trebamo mrziti grijeh koji je u njihovu srcu i demonske sile koje njima upravljaju. Trebamo mrziti pokvarenost koja je u svijetu!

Je li vam postala navika ostavljati dom Božji? "Ne ostavljajmo, kako neki običavaju, svoga vlastitog sastanka, već se sokolimo međusobno, i ovo to više što više vidite da se približuje Dan" (Heb 10,25).

Nije slučajno da odmah sljedeći redak u tom odlomku govori o "svojevoljnom griješenju" nakon otkrivene istine. "Ako, naime, svojevoljno griješimo pošto smo jasno upoznali istinu, ne preostaje nam više žrtva za grijehe" (Heb 10,26).

Potvrđena je povijesna činjenica da su ljudi najbezbrižniji i najnemarniji upravo uoči suda i katastrofe.

Ako ste se ispitali i našli prelaki, onda iz svoga srca molite ovo: "Isuse, potrebno mi je tvoje oproštenje. Priznajem sve svoje grijehe. Zanemarivao sam te, Gospodine. Nisam te držao prvim, ali od ovoga dana, ti ćeš biti moj život – moje sve!"