RADOST I POUZDANJE NA SUDNJI DAN

"Tada će se pred njim skupiti svi narodi, a on će ih razlučiti jedne od drugih kao što pastir luči ovce od jaraca. Postavit će ovce sebi s desne strane, a jarce s lijeve. Nakon toga će kralj reći onima s desne strane: dođite, blagoslovljeni Oca mog, i primate u posjed kraljevstvo koje vam je pripravljeno od postanka svijeta" (Mt 25,32-34).

Sudnjega dana, prva stvar na sučevu rasporedu bit će razlučivanje njegovih ovaca od jaraca. On neće dopustiti svojim pravednicima da budu pribrojeni prijestupnicima.

Biblija je vrlo jasna da će oni koji su u Kristu i koji čekaju njegovo pojavljivanje imati onoga dana neustrašivost i pouzdanje:

"Da, dječice, sad ostanite u njemu, da se sinovski pouzdamo kad se pojavi i da nas, posramljene, ne odbaci od sebe o svom dolasku" (1 Iv 2,28). "U ovome je njegova ljubav u odnosu na nas dosegla vrhunac da smo već sad sigurni u pogledu Sudnjega dana, jer kakav je on, takvi smo i mi u ovome svijetu" (1 Iv 4,17).

Kako možete imati takvu neustrašivost, takvu radost i pouzdanje Sudnjega dana? To dolazi jedino kroz poznavanje suca kao prijatelja, brata, skrbnika-izbavitelja, velikog svećenika, odvjetnika, posrednika, Gospodina, ljubav svoga srca – sam svoj život!

Ako u svom srcu znate da niste spremni stajati pred Isusom – a to vrijeme se približava – onda ćete morati odgovarati za ono što sam ovdje napisao. Ova jedna poruka dovoljna je da vas osudi na vječni pakao ako je odbijete. Ona će stajati kao svjedok na sudnji dan.

Jesu li vam vaši interesi – posao, imanje pa čak i služba – postali važniji od Gospodnjih interesa? Jeste li zanemarili svoju obitelj? Jeste li zadovoljni jer idete u crkvu u nedjelju i kažete: "Učinio sam svoj dio za Boga"? Božja Riječ za vas je jasna: To nije dovoljno!
Ako sami sebe ispitate i nađete se prekratki, onda molite ovo iz svoga srca:

"Isuse, trebam te. Trebam oproštenje i tvoju ljubav. Priznajem sve svoje grijehe i tvrdoglavost. Gospodine, zanemarivao sam te. Nisi mi bio prvi, ali od ovoga dana ti postaješ moj život, moje sve."