POZDRAV U DIVNO IME GOSPODNJE!

Predlažem da si uzmete vrijeme i pročitate ove snažne psalme, 142 i 143, da potaknete svoju vjeru.

Zanima me kroz što je David prolazio kad je rekao: "Ako duh moj i klone u meni, ti put moj poznaješ" (Ps 142,3). U Psalmu 143,4 on ponavlja: "Duh moj već zamire u meni, srce mi trne u grudima." David zapravo govori Bogu: "Tonem u nevolji. Pod napadom sam neprijatelja. To me obara." Vapio je Gospodinu: "Poslušaj moje vapaje, jer sam veoma nevoljan … Izvedi iz tamnice dušu moju" (Ps 142,7-8).

Ljubljeni, ove su riječi zapisane zbog nas, za našu pouku. Tu je ohrabrenje za sav narod Božji koji je svladan nevoljama i teškoćama. Neki tonu u financijskim problemima, svladani dugovima. Mnogi dragi vjernici jedva sastavljaju kraj s krajem. Mnoge udovice i stariji bračni parovi jedva preživljavaju.

Često sam bio optuživan da sam previše sumoran, previše negativan. Ljudi kažu da nitko ne želi slušati loše vijesti te odbacuju svakog propovjednika koji govori o boli, trpljenju i nevoljama. Ali istina je da većina od nas živi u svijetu u kojem život može povremeno biti apsolutno neizdrživ. Poput Davida, i mi se suočavamo s bujicom nevolja; i mi smo dotaknuti nevoljama čak i u našoj pravednosti. I mi prolazimo kroz bolesti, smrt ljubljenih i razdoblja zbunjenosti ne znajući što trebamo učiniti. I mi se suočavamo s paklenim napadima sotone protiv naše vjere.

U ta naša neizdrživa razdoblja učimo tražiti Boga i vapiti u boli. David je rekao: "Pred njim svoju izlijevam tužaljku, tjeskobu svoju pred njim razastirem" (Ps 142,3). "…u pravednosti me svojoj usliši" (Ps 143,1). Jeste li sada pritisnuti prilikama u svom životu? Učinite što i David:

• "Ruke svoje za tobom pružam, duša moja ko suha zemlja za tobom žeđa" (Ps 143,6).

• Lica svojeg preda mnom ne skrivaj … Objavi mi jutrom dobrotu svoju, jer se uzdam u tebe. Put mi kaži kojim mi je krenuti, jer k tebi dušu uzdižem" (Ps 143,7-8).

• "Izbavi me, Jahve, od mojih dušmana, tebi ja se utječem. Nauči me da vršim volju tvoju, jer ti si Bog moj. Duh tvoj dobri nek me po ravnu putu vodu! Zbog imena svog, Jahve, poživi me, zbog svoje pravednosti dušu mi izvedi iz tjeskobe" (Ps 143,9-11).

Ohrabrite se! Bog sve ima pod kontrolom! On će ispuniti vaše potrebe na vrijeme.