KRIST VLADA!

Ljudi nam često pišu govoreći: "Nemam nikog s kime bih razgovarao, nikog s kime bio podijelio svoja bremena. Nitko nema vremena slušati moj vapaj. Potreban mi je netko kome mogu izlijevati svoje srce."

Kralj David bio je okružen ljudima. Bio je oženjen, imao je veliku obitelj i mnoge suradnike uz sebe. Međutim, isti vapaj čujemo čak i od njega: "Kome ću ići?" U samoj je našoj naravi da želi drugo ljudsko biće, s licem, očima i ušima, koje će nas slušati i savjetovati.

Kad je Job bio svladan svojim kušnjama, vapio je od žalosti: "O kad bi kog bilo da mene sasluša!" (Job 31,35). Ovaj je vapaj izgovorio dok je sjedio pred svojim takozvanim prijateljima. Međutim, ti prijatelji nisu imali suosjećanja za njegove nevolje. Umjesto toga, bili su poslanici očaja.

U svojoj žalosti, Job se obraćao jedino Gospodinu: "Odsad na nebu imam ja svjedoka, u visini gore moj stoji branitelj … dok ispred njega suze moje liju" (Job 16,19-20). U Psalmima, David potiče narod Božji da čini isto: "U nj se, narode, uzdaj u svako doba; pred njim srca izlijevajte: Bog je naše utočište" (Ps 62,9). A u Psalmu 142 je zapisao:

"Iz svega glasa vapijem Jahvi, iz svega glasa Jahvu zaklinjem. Pred njim svoju izlijevam tužaljku, tjeskobu svoju pred njim razastirem. Ako duh moj i klone u meni, ti put moj poznaješ. Na putu kojim prolazim potajnu mi zamku staviše. Obazrem li se nadesno i pogledam: nitko ne zna za mene. Nemam kamo pobjeći, nitko za život moj ne mari. K tebi, Jahve, vapijem; govorim: ti si mi utočište, ti si dio moj u zemlji živih" (Ps 142,2-6).

U svom srcu vjerujem da vam je ova poruka poziv od Duha Svetoga da nađete tajno mjesto gdje ćete često moći izlijevati svoju dušu Gospodinu. David je "izlijevao svoju tužaljku", a tako možete i vi. S Isusom možete razgovarati o svemu – svojim problemima, sadašnjoj kušnji, financijama, zdravlju – i reći mu kako ste svladani, čak i kako ste obeshrabreni. On će vas saslušati s ljubavlju i suosjećanjem i neće prezreti vaš vapaj.

Bog je odgovorio Davidu. Odgovorio je i Jobu. I stoljećima je odgovarao na vapaje srca svakoga onog tko se pouzdavao u njegova obećanja. Isto tako, obećao je da će uslišati i vas i voditi vas. Doista, on se zavjetovao da će biti vaša snaga. Pođite k njemu i odande ćete izaći obnovljeni.