IZ LAVLJE ŠAPE

Za naše vlastito dobro, Bog nam kaže da se sjećamo. Sjećanje naših prošlih izbavljenja pomaže nam da nam raste vjera za ono kroz što upravo prolazimo.

Suočavate li se s krizom? Imate li neki divovski prijeteći problem kod kuće, na poslu, u obitelji? Jedini način da se suočite s tim divom jest da učinite što i David: sjetite se lava i medvjeda. To je bio način kako je mogao poći protiv Golijata bez straha: sjećajući se Božje vjernosti prema njemu u njegovim prošlim krizama.

Kad se David dobrovoljno javio da se bori s Golijatom, "Šaul odvrati Davidu: 'Ne možeš ti izaći na toga Filistejca da se boriš s njim ...' Ali David odgovori Šaulu: 'Tvoj je sluga čuvao ovce svome ocu, pa kad bi došao lav ili medvjed te uhvatio ovcu iz stada, ja bih potrčao za njim, udario ga i istrgao mu ovcu iz ralja ... I lava je i medvjeda tvoj sluga ubio, pa će i taj neobrezani Filistejac proći kao jedan od njih'" (1 Sam 17,33-36).

Idući protiv Golijata, David je znao s kakvom se opasnošću suočava. Nije bio početnik, neko naivno dijete koje se razmeće i traži borbu. Ne, David se jednostavno sjećao svojim prošlih izbavljenja i sad je gledao u svoga neprijatelja ravno u oči te izjavio: "Jahve koji me izbavio iz lavlje pandže i medvjeđe šape izbavit će me i iz ruku toga Filistejca" (1 Sam 17,37).

Mnogi iz naroda Božjeg danas se suočavaju s divovima na svim stranama. Međutim, mnogi su u strahu šćućureni. Opisuje li to i vas? Jeste li zaboravili vrijeme kad ste bili tako bolesni da ste bili blizu smrti, ali Gospodin vas je podigao? Sjećate li se financijske katastrofe kad ste mislili: "To je to; gotov sam", međutim, Gospodin vas je i kroz to proveo i održao do današnjeg dana?

Mnogo je stvari koje ne razumijemo i nećemo ih razumjeti dok ne dođemo kući k Isusu. Ali ja apsolutno vjerujem da Bog može iscijeliti i da ima izlaz iz svake situacije. No pred nama je pitanje gdje ćemo naći vjeru i hrabrost da se dignemo i steknemo pobjedu u njemu?

Ona dolazi jedino dok se sjećamo lava i medvjeda. Ona dolazi kad ste u stanju prisjetiti se nevjerojatne Božje vjernosti i prošlih pobjeda koje vam je dao. Ne možete se suočiti s divom dok niste u stanju zamisliti i razumjeti veličanstvo i slavu Božju u vašem životu.