RUKOVATELJI ZMIJAMA

Ne možete učinkovito raditi za Krista ako niste spremni preuzeti rizik koji je u to uključen. Isus je upozorio na rizik susreta sa zmijama.

Ne kažem ovo grubo, ali Biblija kaže da su bezbošci kao otrovne zmije, a mi moramo biti rukovatelji zmijama. Mislim da je važno što Biblija sotonu naziva "starom Zmijom" (Otk 12,9). Ali Krist obećava: "…zmije će uzimati rukama…" (Mk 16,18).

Isus je rekao: "Iziđi na putove i među ograde i natjeraj svijet da dođe…" (Lk 14,23). Ali u Propovjedniku smo upozoreni: "…tko ruši ogradu, ujeda ga zmija" (Prop 10,8). Ograde su pune zmija, ali kao ribarima ljubi, rečeno nam je: "Ako zaišće ribu, zar će mu umjesto riba zmiju dati?" (Lk 11,11).

Zadobivačima duša je obećano: "…ako popiju što smrtonosno, neće im nauditi…" (Mk16,18). Tu se misli da ako misionar ili neki drugi vjernik slučajno popije otrov, ali u tom retku Pisma nešto je daleko dublje skriveno. Kao što je sigurno da kršćani piju Kristovu krv – rijeku života, njegove božanske ljubavi i ljepote – nesvjesno piju i otrov svijeta kad odlaze propovijedati evanđelje.

Mi upijamo toliko duha ovoga svijeta i uzimamo toliko smrtonosnih stvari u svoj duhovni život da ako ne primamo zaštitu Duha Svetoga, ne vidim kako bi kršćanski radnici mogli ići tamo gdje su grešnici. Ne možete u svoj duh ne popiti neke od tih stvari koje se ne smiju ni spominjati. Ali ako popijete išta smrtonosno dok idete za zmijama u Kristovoj sili, otrov vas neće povrijediti. Kad mi je Gospodin počeo pokazivati ovu istinu, išao bih kući da molim te sam mogao osjetiti dah Duha Svetoga kako prolazi mojim sustavom. Otrov bi jednostavno izašao i mogao sam se dići očišćen i neozlijeđen.