BOG NAS ŽELI NAUČITI POZNAVATI NJEGOV GLAS!

Oni koji doista poznaju Boga naučili su prepoznati njegov glas između svih drugih. On želi da budete apsolutno uvjereni da želi s vama razgovarati – reći vam stvari koje nikada ranije niste vidjeli ni čuli.

Ne tako davno Gospodin mi je pokazao da ja još uvijek nisam bio siguran jesam li čuo njegov glas da govori mojoj duši. O, znam da on govori i da ovce trebaju poznavati glas svoga Gospodara. Ali sumnjao sam u svoju sposobnost da ga čujem. Sve svoje vrijeme trošio sam na "provjeravanje" glasa koji sam čuo. A kad je bio prevelik ili pretajanstven, mislio sam: "Ovo ne može biti Bog. Uz to, i đavao može govoriti. Tijelo govori; lažni duhovi govore." Mnoštvo glasova dolazi nam sve vrijeme. Kako mogu poznavati glas Božji?

Vjerujem da se od onih koji bi htjeli čuti glas Božji zahtijevaju tri stvari:

1. Morate imati nepokolebljivu sigurnost da vam Bog želi govoriti. Morate biti potpuno uvjereni u to. On je doista Bog koji govori. On želi da poznate njegov glas tako da možete vršiti njegovu volju. Ono što vam Bog govori nikada ne izlazi izvan okvira Pisma. I ne morate biti ordinirani ili imati doktorat iz filozofije da biste razumjeli njegov glas za vas. Sve što trebate je srce koje kaže: "Vjerujem da mi Bog želi govoriti."

2. Morate imati kvalitetno vrijeme i tišinu. Morate biti voljni zatvoriti se nasamo s Bogom i dopustiti da se svi drugi glasovi utišaju. Istina, Bog nam govori čitav dan, ali kad god u mom životu želi nešto izgraditi, njegov glas dolazi tek kad isključim sve druge glasove osim njegova.

3. Morate traži s vjerom. Od Boga ništa ne postižemo (čak ni čuti njegov glas) ako istinski ne vjerujemo da je on u stanju prenijeti nam svoje misli i osposobiti nas da razumijemo njegovu savršenu volju.

Isus je rekao: "Koji je otac, ako bi ga sin zamolio kruha, pružio mu kamen? Ili ako bi ga zamolio ribu, pružio mu mjesto ribe zmiju? Ili ako bi ga zamolio jaje, pružio mu štipavca" (Lk 11,11-12). Drugim riječima: "Kad tražite svoga nebeskog Oca riječ – jasno vodstvo, sveti ispravak ili određenu potrebu – pomislite li i na trenutak da će on umjesto toga dopustiti đavlu da vas prevari?"

Bog ne zadirkuje! On neće dopustiti đavlu da vas prevari. Kad Bog govori, slijedi mir. A sotona ne može krivotvoriti taj mir. Ako ste na mjestu tišine i počinka, uvjereni da vam Bog može govoriti, onda imate sigurnost koja se nikada ne mijenja. Možete se vraćati Bogu tisuću puta i primit ćete istu riječ – jer ona je istina.