PRIZNAVANJE KRISTA

"Svakog, dakle, koji prizna mene pred ljudima, priznat ću i ja njega pred Ocem svojim koji je na nebesima. A tko god zaniječe mene pred ljudima, zanijekat ću i ja njega pred Ocem svojim koji je na nebesima." (Mt 10,32-33).

Grčka riječ za priznati u ovom odlomku znači zavjet, pristanak ili sporazum. Isus govori o sporazumu koji imamo s njim. Naš dio je da ga priznajemo ili predstavljamo u svome svakodnevnom životu. Moramo živjeti s njegovim obećanjima zaštite i osobne brige za nas. I moramo svjedočiti načinom svoga življenja o njegovim čudesnim blagoslovima.

Priznavanje Krista znači više od vjerovanja u njegovo božanstvo. To je više od izjavljivanja da je on Sin Božji, razapet, pokopan, podignut iz mrtvih i posjednut Ocu zdesna. Biblija govori da to čak i demoni vjeruju i da drhte od te spoznaje. Dakle, što Isus misli kad kaže da ga trebamo priznavati pred ljudima?

"Svakog, dakle, koji prizna mene …" (Mt 10,32). Koristeći riječ dakle, Isus zapravo kaže: "U svjetlu onoga što sam upravo rekao …" ili "Zbog onoga što sam upravo rekao …" Što je Krist upravo rekao svojim slušačima? Rekao je: "Ne prodaju li se dva vrapčića za novčić? Pa ipak nijedan od njih neće pasti na zemlju bez Oca vašega" (Mt 10,29). Isus im je govorio: "Sjetite se milijuna ptica širom zemlje. I sjetite se svih ptica sve od stvaranja. Do danas nijedna ptica nije umrla niti je bila uhvaćena u zamku, a da to vaš Otac nije znao."

Zatim je istakao: "A vama su i vlasi na glavi izbrojene" (Mt 10,30). Krist je naglašavao: "Bog je tako velik; on je iznad vaše mogućnosti razumijevanja. Nikada nećete biti u stanju dokučiti kako je njegova briga za vas detaljna."

Zaključio je govoreći: "Ne bojte se dakle! Vi ste vrjedniji od mnogo vrapčića" (Mt 10,31). I ukratko sve to iznosi govoreći: "Svakog, dakle, koji prizna mene pred ljudima, priznat ću i ja njega pred Ocem svojim koji je na nebesima" (Mt 10,32). On govori: "Razmislite što sam vam upravo otkrio o Očevoj brizi koja sve vidi i sve zna. Tu istinu morate priznavati cijelom svijetu. Morate to živjeti, time disati i to svjedočiti: 'Za mene se brine Bog.'"

Vjerujte u Očevu ljubav za vas i prihvatite njegovu brižnu skrb. Odložite sve svoje strahove i sumnje. Živite pred ljudima s vjerom da vas Bog nije previdio. Priznajte svakome: "Njegovo je oko na vrapcu i znam da pazi i mene."