SUOČAVANJE SA ŠIBOM BOŽJOM

Psalmist piše o jednom od najvećih Božjih obećanja: "Ako li mu sinovi Zakon moj ostave i ne budu hodili po naredbama mojim, ako li prestupe odredbe moje i ne budu čuvali zapovijedi mojih; šibom ću kazniti nedjelo njihovo, udarcima ljutitim krivicu njihovu, ali im naklonosti svoje oduzeti neću niti ću prekršiti vjernosti svoje" (Ps 89,31-34).

 

Bog obećava da nikada neće ukloniti svoju dobrotu od nas, bez obzira kako jako podbacimo. Međutim, mnogi vjernici olako prelaze preko teških upozorenja u ovom retku: Ako ostavimo zakon Božjim i odbijemo držati njegove zapovijedi, on će božanskom šibom kazniti naše nedjelo.

 

Biblija nam govori da Gospodin onoga koga ljudi i kara. Ovu istinu vidimo živo ilustriranu u Davidovom životu. Pogledajte kako se Gospodin pozabavio ovim čovjekom, vjernim slugom koji je uživao Božju naklonost. U jednoj točki svoga života David je strašno sagriješio – opravdavajući to i mjesecima skrivajući. Konačno je Bog rekao: "Dosta!" i poslao proroka da razotkrije Davidov grijeh. Prorok Natan upotrijebio je usporedbu da uništi svaku ispriku koju je David imao te je na kraju kralj priznao: "Sagriješio sam; kriv sam!"

 

Pisao je: "Snaga mi se iscrpila zbog bezakonja mojega i kosti moje usahnuše" (Ps 31,10). Poput rupe u automobilskom rezervoaru za benzin, vaš će grijeh polako isisati iz vas sva sredstva. Vaš mir, radost i snaga doslovce će iscuriti dok potpuno ne nestanu. David je priznao: "Od grijeha mojih mira mi nema kostima" (Ps 38,4) Govorio je: "Zbog grijeha, sva mi je snaga ponestala. Zbog onoga što sam učinio, tijelo mi je postalo tako slabo. Moje bezakonje jednostavno mi ne dopušta da se odmorim."

 

Iskusio je Božje oštre strijele. Pisao je: "Strijele se tvoje u me zabodoše, ruka me tvoja teško pritisnu" (Ps 38,3). Međutim, ovaj ljubljeni sluga bio je u školi učeći se strahu Božjem. A dio te njegove bolne lekcije bio je gubitak mira Gospodnjeg. Sad je vapio: "Istrošio je putem snagu moju" (Ps 102,23).

 

Poznam kršćane koji vode život krajnje pomutnje, jer su u grijehu. Te ispijene duše uvijek su oborene, slabe, uvijek se trude, a nikamo ne dospijevaju. Poznam i propovjednike koji ne mogu mirno sjediti zbog svoga grijeha. Neprekidno su zaposleni i nešto rade i nikada ne ulaze u počinak Gospodnji.

 

Nije važno tko ste, ako gajite tajni grijeh, doživljavat ćete neprestane smetnje u svom životu, domu, obitelji, poslu. Sve što dotaknete, bit će u neredu. Postajat ćete sve nemirniji, zbunjeniji, bacani tamo-amo beskrajnim brigama i strahovima. I iz vas će biti izvučen sav mir i snaga.

 

Bog ne želi razotkrivati svoje sluge; naprotiv, u njegovom je srcu oprostiti, očistiti i pokriti njihove grijehe. Razotkrivanje tajnog grijeha je Božje posljednje nastojanje da spasi buntovno, licemjerno dijete koje je odlučilo prikriti svoj grijeh dopuštajući si igrati ulogu duhovnog čovjeka. Šiba Božja u pričuvi je za nepokajane, neobraćene, tvrdokorne, lažne vjernike. Svoje pravedne on će disciplinirati s ljubavlju, a šiba i udarci su za bezakonike.