NOVO STVORENJE

"S Kristom sam razapet na križ; (ipak) živim …" (Gal 2,19).

"Ako je tko u Kristu, on je novi stvor; staro je nestalo, novo je, evo, nastalo" (2 Kor 5,17).

Možda kažete: "Znam da sam u Kristu po vjeri. Razumijem da sam novo stvorenje, ali još se uvijek strašno borim s jednom navikom. To me tako obeshrabruje." Sotona vas voli uvjeravati da je Bog digao ruke od vas. On želi da mislite da vas Bog vidi kao prljavog od grijeha. Ali sve je to laž! Ono što doživljavate borba je tijela protiv Duha u vama. Ova bitka uobičajena je za sve vjernike. Dok ste usred nje, sotona vas želi uvjeriti da je "stari čovjek" još uvijek u kontroli.

Bez obzira kakvo je vaše stanje, Bog se ne koleba u svojoj ljubavi za vas. On nikada nije prestao ljubiti Adamovu rasu, usprkos sve njezine pokvarenosti, idolopoklonstva i požudnih putova. On ju je sačuvao u prošlosti sve do posljednjih dana, kad je došao sa svojim planom spasenja. Kroz križ je omogućeno da se sva Adamova rasa može pomiri s njim.

Morate znati da je vaše stajanje s Bogom temeljeno na jednoj stvari: pobjednik ste zbog križa. Ova pobjeda ne dolazi ni kroz kakvo dobro djelo koje činite. Kao što Pavao kaže: "Oni koji su u tijelu ne mogu ugoditi Bogu" (Rim 8,8). Naša pobjeda dolazi jedino kroz pokajanje, vjeru i pouzdanje u Božju skrb za nas. A naš dio je da čvrsto stojimo na tom položaju koji nam je milostivo dao u Kristu. Njegova Riječ nas uvjerava: "Povremeno podbacite. Ali kad ja pogledam u vas, vidimo jedino svoga Sina Isusa. Iz ove ćete bitke izaći kao pobjednik, bez krivnje ili osude."