SPASITELJEV POLJUBAC - Nicky Cruz

Kad govorim na evangelizacijama, često pretražujem rječnik za riječi kojima bih izrazio onaj nadnaravni osjećaj, trenutak kad je došao Isus i promijenio moj život. Ali to još moram učiniti pravo. Najbolji način koji sam našao je kroz jednostavnu analogiju.
Kažem ljudima da sam se osjećao kao da sam bio na operacionom stolu, hladan, ljut i zbunjen, a Isus je bio kirurg koji je stajao nada mnom. Srce mi je bilo slomljeno. On je nježno posegnuo i zatvorio mi oči, a onda je otvorio moje grudi, duboko posegnuo u mene i izvukao moje srce. U svojim je rukama držao srce ispunjeno mržnjom, ljutnjom i gorčinom, svime onime što me proždiralo; srce slomljeno od moje prošlosti i prokletstva koje je uništavalo moj život i dušu.
Isus je polako uzeo moje srce, podigao ga do svojih usana i poljubio. Pomilovao ga je i izliječio rane. A onda ga je vratio natrag u moje grudi i zatvorio me. U trenutku sam znao da sam bolje, da moje srce više nije slomljeno. U tom trenutku sam znao da sam novo stvorenje. Imao sam novo srce – srce ljubavi, suosjećanja i pokajanja. Nestali su svi osjećaji mržnje i ljutnje. Moji grijesi bili su oprošteni i konačno sam nakon dugačkog vremena bio slobodan!
Kad god upotrijebim tu analogiju, još se uvijek svaki put borim sa suzama. Trenutak kad je Isus ušao u moje srce i spasio me iskustvo je moga života koje najviše čuvam. Prije tog vremena, nikada nitko nije poljubio moje srce. To je bilo ono što mi je najviše bilo potrebno od moga novog Oca.
Hvala ti, dragocjeni Isuse!
Nicky Cruz, međunarodno poznat evanđelist i plodan pisac, obratio se Isusu Kristu iz živote nasilja i kriminala nakon susreta s Davidom Wilkersonom u New Yorku 1958. godine. Priča njegova dramatičnog obraćenja ispričana je najprije u knjizi Davida Wilkersona Na život i smrt, a kasnije i u njegovoj vlastitoj vrlo traženoj knjizi Trči mali trči.