PUT IZLAZA

"Kroz more put se otvori tebi i tvoja staza kroz vode goleme, a tragova tvojih nitko ne vidje" (Ps 77,20).

Bog je obećao
stvoriti put bijega
iz kušnje –
put koji vodi u more,
stazu u duboke vode.
Jadao sam se
i duh mi je bio svladan
.
Put bijega?
U more?
Duboke i velike vode?
Pozabavio sam se svojim srcem
i marljivo ga istraživao.
Duboke su me vode okružile;
plivao sam u moru nevolje.
Zar me Gospodin odbacio?
Zar mu više nisam mio?
Je li njegova milost zauvijek otišla?
Je li Bog zaboravio biti milosrdan?
U gnjevu me svom ušutkao
u moru pomutnje?
A onda sam se sjetio
da si ti narod svoj odveo poput stada
rukom Mojsijevom
u velike vode.
Vode te vidješe, o Bože,
i uplašiše se.
Dubine … se uskomešaše;
pokoriše se
i vode se razdvojiše.
I ja ću po vjeri ući
u velike vode,
pa ako i neću čuti tvoje korake iza sebe,
hodat ću dalje.
Sjetit ću se
kako si razdvojio more
i … učinio da vode stoje kao bedem.
I proći ću
između njima.