PJEVAJTE I RADUJTE SE

Toliko je loših vijesti, toliko razdora i izopačenosti na svim stranama. Izvješća o pokvarenosti, užasu, mržnji i političkim nemirima kao da su preopteretila naše misli.
Usred tog nemira i nereda, čujem kako mi Riječ Božja govori neka se uvelike radujem i budem veseo.
"Nek se sveti raduju u slavi, neka kliču s ležaja svojih" (Ps 149,5).
Kad ste zadnji put prije spavanja, u svom krevetu, pjevali radosno i glasno?
"Nek se raduje Izrael Stvoritelju svojem! Kralju svom neka klikću sinovi Siona" (Ps 149,2).
Kad možete u vrijeme velikih previranja pjevati i radovati se, doista posjedujete vjeru.
NEMOJTE IZGUBITE SVOJ MIR
Ako slušamo takozvane stručnjake u medijima, možemo se otvoriti za duh nemira i ljutnje. Možemo biti zahvaćeni stvarima koje nisu vječne, nego ubrzo prolaze. Ja odbijam biti zahvaćen sadašnjim političkim bijesom. Ići ću na glasovanje, ali ne prema svojim osjećajima, nego na temelju biblijske istine. Glasovat ću mirno, ne gubeći svoj mir ili ljubav za izgubljeno čovječanstvo.
A što je još više, poslušat ću Božju vječnu Riječ i radovati se te biti sretan bez obzira na žestoke oluje koje bjesne oko mene. Rečeno nam je da pjevamo i radujemo se – i moramo tako činiti, znajući da nam je naš Bog obećao da će nas voditi i zaštiti u svemu.
"Utočište ti si moje, od tjeskobe ti ćeš me sačuvat, odjenut me radošću spasenja" (Ps 32,7).