ISUS JE POKAZIVAO MILOSRĐE

Prva cijena milosrđa za Isusa bio je njegov nebeski položaj. Milosrđe ga je pokrenulo da dođe na zemlju i preuzme ljudsko obličje te ga je na kraju milosrđe koje je ponudio svijetu stajalo života. Međutim, Isusov primjer milosrđa je uzorak svima koji će ga slijediti. On nam u biti govori: "Neka vam moj život pokaže cijenu milosrđa – potpuno odbacivanje od ovoga svijeta."
Apostol Pavao je platio istu visoku cijenu Božjega milosrđa koju je Isus platio na zemlji i na koju nas je upozorio:
"Sjetite se riječi koju vam rekoh: 'Nije sluga veći od svoga gospodara!' Ako su mene progonili, i vas će progoniti" (Iv 15,20).
Pavao je svjedočio u korist te istine:
"… do iznemoglosti radimo svojim rukama. Vrijeđaju nas, a mi blagoslivljamo; progone nas, a mi strpljivo podnosimo; ocrnjuju nas, a mi uzvraćamo lijepim. Postali smo kao smeće svijeta, kao izmet sviju sve do sada" (1 Kor 4,12-13).
TEŠKA ISTINA
Što trebamo učiniti s tim odbacivanjem? Isus nam odgovara: "U taj dan radujte se i kličite od veselja jer je velika vaša plaća na nebu" (Lk 6,22).
Teško možemo progutati ovu istinu. Kako se možemo radovati i biti sretni kad podnosimo oštro progonstvo? Ljubljeni, sve to je dio visoke cijene milosrđa. Kao što je bilo s Pavlom koji je bio smatran smećem, tako je to i za Kristovo tijelo, Crkvu. Postoji cijena koju svi moramo platiti kad propovijedamo Isusa i njegovo milosrđe.