MJESTO MOLITVE

Naši domovi trebaju biti mjesto molitve!

"Ako dvojica od vas na zemlji jednodušno zamole što mu drago, dat će im Otac moj nebeski" (Mt 18,19). Neki kršćani nazivaju to "sporazumnom molitvom". Duboko ste blagoslovljeni ako imate odanog brata ili sestru da s njim ili s njom molite. Uistinu, najsnažniji posrednici koje sam poznavao dolazili su u dvoje ili troje. Ako me je Bog ikada blagoslovio u ovom životu – ako me upotrijebio na svoju slavu – znam da je to bilo jer je nekoliko silnih zagovornika svakodnevno molilo za mene.

Mjesto gdje se ta vrsta molitve najsnažnije ostvaruje je dom. Moja žena Gwen i ja svakodnevno molimo zajedno i vjerujem da to drži našu obitelj na oklupu. Molili smo za svako naše pojedino dijete tijekom njihovih godina odrastanja, da se nijedno od njih ne izgubi. Molili smo za njihova prijateljstva i odnose. Molimo smo i za njihove supružnike, a sad molimo isto i za našu unučad.

Žalosno, ali vrlo malo kršćanskih obitelji ima vremena za molitvu u domu. Ja osobno mogu posvjedočiti da sam danas u službi zbog snažne obiteljske molitve. Svakoga dana, bez obzira gdje smo se moja braća i ja igrali, u dvorištu ili dolje na ulici, moja majka bi zvala s prednjih vrata našega doma: "Davide, Jerry, Juanita, Ruth, vrijeme je za molitvu!" (Moj mlađi brat Don još se nije rodio.)

Čitavo susjedstvo je znalo za našu obiteljsku molitvu. Ponekad sam mrzio čuti taj poziv i bio sam jako nezadovoljan. Ali nešto se jasno događalo u ona vremena molitve, jer Duh je djelovao usred naše obitelji i doticao naše duše.

Možda sebe ne možete vidjeti da održavate obiteljsku molitvu. Možda imate supružnika koji ne želi surađivati ili dijete buntovnika. Ljubljeni, nije važno tko odabire da ne bude uključen u to. Još uvijek možete doći do kuhinjskog stola, sagnuti glavu i moliti. To će služiti kao vaše obiteljsko vrijeme molitve i svaki član obitelj to će znati.