SILA U MOLITVI

Bog nam je željan pokazati da imamo silu u molitvi!

"Ilija se popeo na vrh Karmela, prignuo se zemlji i sakrio lice među koljena. Rekao je zatim svome momku: 'Idi gore i pogledaj prema moru.' On ode gore, pogleda i reče: 'Ništa nema ondje!' Ali sedmoga puta reče momak: 'Evo se oblak, malen kao dlan čovječji, diže od mora'" (1 Kr 18,42-44).

Ilija je bio ljudsko biće i bio je pod utjecajem istih stvari kao i mi – isti strahovi, čežnje, nade, očaj i potrebe – međutim, njegove molitve postizale su rezultate! Bog nam ovdje pokazuje što učiniti u svakoj krizi: potrčati k njemu! Postanite ozbiljni! Molite kad su vrata otvorena i kad su zatvorena! Ilija je ustrajno molio i nastavio je moliti i čekati dok Gospodin nije odgovorio. Sedam puta slao je svoga slugu da pogleda na horizont tražeći samo jedan mali znak.

Danas, nakon što jednom ili dvaput molimo, dižemo ruke i naljutimo se na Boga. I kažemo: "Ovo za mene ne funkcionira. Molim, ali moj muž i ja još uvijek imamo probleme. Još uvijek nemam što trebam."

Očito je da ljudi ne mole jer misle da to ne funkcionira. Oni ne znaju što znači ustrajati u molitvi, vraćati se iznova i iznova poput Ilije s glavom spuštenom do zemlje. Mi to zovemo "držati se Boga". U Starom zavjetu to se nazivalo "borba s Bogom". Jakovljeva molitva je bila: "Neću te pustiti dok me ne blagosloviš" (Post 32,26). Čekanje i kašnjenje je sa svrhom: da bismo se suobličili s Kristom. Ne možete provesti mnogo vremena u njegovoj nazočnosti a da ga ne upoznate. Što dulje odgovor kasni i ustrajniji postajete, važniji postaje On, a manje važan odgovor. Kako god, na ovaj ili onaj način, vi pobjeđujete!