DUH ĆE PODIĆI STIJEG

Oni koji ne mole, koji nisu spremni, neće podnijeti dolazeći dan suda. Svladat će ih demonske horde! U Otkrivenju 6,17 postavljeno je ovo pitanje: "Jer dođe veliki dan njihove srdžbe! Tko može opstati?" Svako dijete Božje koje nasamo provodi vrijeme s Njim, održat će se tijekom provale te ljutnje. "Zato uzmite i na se stavite bojnu opremu Božju da se mognete oduprijeti u zli dan i, kad sve nadvladate, održati se" (Ef 6,13). "(On) vas može očuvati od pada i postaviti neporočne i razdragane pred njegovom slavom" (Jd 24).

"Kad neprijatelj navali ko bujica, Duh Gospodnji podići će stijeg protiv njega" (Iz 59,19). Ponekad možete neočekivano biti napadnuti. Uživat ćete na svjetlu radujući se i zahvaljujući mu, a onda kao niotkuda, bit ćete svladani. To može biti vaš kušač, jer sotona će vas izazivati. To može biti strah, koji dolazi iznenada, kao neočekivana bujica. To može biti bolest, koja vas obara i otima vam snagu. To može biti stara požuda za koju ste mislili da ste je svladali; ne tražite je, ali evo, tu je! Ili to može biti potištenost, depresija. Čak ni ne znate što je uzrok tome, ali iznenada ste time preplavljeni.

No možemo reći zajedno s Davidom: "Iz svega glasa vapijem Jahvi, iz svega glasa Jahvu zaklinjem. Pred njim svoju izlijevam tužaljku, tjeskobu svoju pred njim razastirem. Ako duh moj i klone u meni, ti put moj poznaješ. Na putu kojim prolazim potajnu mi zamku staviše. Obazrem li se nadesno i pogledam: nitko ne zna za mene. Nemam kamo pobjeći, nitko za život moj ne mari. K tebi, Jahve, vapijem; govorim: ti si mi utočište, ti si dio moj u zemlji živih. Poslušaj moje vapaje, jer sam veoma nevoljan. Izbavi me od gonitelja mojih, jer od mene oni su moćniji. Izvedi iz tamnice dušu moju da zahvaljujem imenu tvojemu. Oko mene će se okupiti pravednici zbog dobra što si ga iskazao meni" (Ps 142).