ODSA by Gary Wilkerson

Nakon što je anđeo najavio: "… našla si milost (naklonost) kod Boga …" (Lk 1,30), Biblija govori da je Marija "začela". To je ono što nam se dogodi kad nađemo milost ili naklonost kod Boga – on nešto novo rađa u našim životima. Ako imate djecu, znate da kad jednom stignu, ništa više nije isto – vaš svijet se potpuno preokreće. A tako je i kad Božja naklonost pada na naše živote.

Marija je to shvatila. Vidjela je da će stvari biti drukčije, bez obzira kakva nevolja dođe s time. Anđeo joj je rekao da će njezino dijete oslobađati zarobljene – i to je raspirilo Marijinu dušu te je zapjevala:

"Slavi duša moja Gospodina; duh moj kliče od radosti u Bogu Spasitelju mome, jer milostivo pogleda na neznatnu službenicu svoju. Gle! Odsad će me blaženom zvati svi naraštaji, jer mi velike stvari učini Silni, čije je ime sveto, i čije se milosrđe proteže od koljena do koljena nad onima koji ga štuju" (Lk 1,46-50).

Želim se usredotočiti na dva naglašena izraza iz Marijine pjesme. Prvi, "jer milostivo pogleda na neznatnu službenicu svoju." Marija je shvatila da je Bog vidio njezinu situaciju, njezino srce, njezine strahove, nade i snove. Bog "gleda" i na vas i mene na isti način. On vidi ravno u naše potrebe, čežnje i strahove, uključujući i misao: "Moj život je previše nemoguć da bi ga čak i Bog mogao ispraviti. Nikada se ništa neće promijeniti."

S Božjom naklonošću, možemo svjedočiti zajedno s Marijom: "Blagoslovljen sam od Gospodina jer me vidi u svim mojim prilikama. On može učiniti promjene bilo kada u mom životu i začeti stvari koje ne mogu ni zamisliti."

U drugom izrazu Marijine pjesme – shvaćajući da Bog radi promjenu u njezinu životu – izjavila je: "Odsad ću hodati u Božjoj naklonosti. Ostavljam svu svoju borbu tražeći sigurnost i predajem sve svoje potrebe i želje njemu."

Ovo je značajan trenutak koji Božja naklonost donosi u naše živote. Riječ "odsad" čini promjenu u našem pravcu za 180 stupnjeva. Svatko tko hoda u Božjoj naklonosti može reći: "Odsad moja ovisnost više nema snage nada mnom. Moj težak brak će omekšati zbog ljubavi Božje. Moje dijete koje bježi od Boga osjetit će njegov poziv i osvjedočenje."