POZIV CRKVE NA AKCIJU by Gary Wilkerson

Duh Sveti poziva crkvu na akciju i moramo znati kakvu vrstu vjere trebamo upotrijebiti ili kakvu akciju poduzeti. Ako počnete mahati mačem raspirujući stvari na vlastitu ruku i govoriti: "Ja ću se pobrinuti za ovaj kaos", povrijedit ćete druge i sebe.

Možda mislite da biste nad nečim samo trebali moliti, ali Bog kaže: "Ne, ovo je vrijeme da se digneš i poduzmeš akciju." Ili, u drugu ruku, Bog može reći: "Sad mi samo vjeruj. Mirnoj stoj i gledaj spasenje Gospodnje."

Ljudi me sve vrijeme pitaju kako mogu steći moć rasuđivanja ili kako mogu znati što učiniti u određenoj situaciji. Žele imati onu vjeru koja stvara akciju.

Pa, ne postoji deseterotjedna serija na temu što učiniti u svakoj situaciji života i ne možete zvati savjetnika svaki dan te reći: "Moram donijeti odluku i želim znati što učiniti." Morate poznavati Isusa; moć rasuđivanja steći ćete jedino ako provodite vrijeme u njegovoj nazočnosti.

Ako bih vam danas rekao da odete i trčite maraton, ako ste poput mene, trčali biste kilometar i onda odustali. Ali ako počnete trenirati i trčati jedan kilometar, zatim dva kilometra pa tri, na kraju ćete biti u stanju istrčati tu trku.

Isto tako moramo trenirati za pravednost. Možda osjećate veliki napor, ali počnite trenirati slušanjem Riječi Božje. Budete li poslušni u malim stvarima, Bog će vam davati sve više mudrosti i snage te neće proći puno vremena kad ćete znati da je sad trenutak reći: "Bože, ti si u kontroli. Ovo je izvan mojih ruku."

Ili ćete znati kad je vrijeme moliti.

Ili ćete znati da je vrijeme da se dignete i učinite za što vas je pozvao.