GOSPODIN JE BLIZU

Bog je spremniji održati svoja obećanja nego što je đavao spreman uništiti vas. Doista, kako god vam đavao dođe blizu, Gospodin je još bliže.

"Primiču se koji me nepravedno progone, daleko su oni od Zakona tvojega. A ti si blizu …" (Pa 119,150-151). Drugim riječima, David je rekao: "Bože, ako se moji neprijatelji toliko približe da me unište, ti si u vrijeme moje potrebe još bliže."

Hebrejska riječ za blizu u ovom retku uključuje "obranu". To znači, "ja sam blizu tebe da te obranim". Bog kaže da je posebno blizu da obrani oborene i one koji su slomljena srca:
"Jer ovako govori Višnji i Uzvišeni, koji vječno stoluje i ime mu je Sveti: 'U prebivalištu visokom i svetom stolujem, ali ja sam i s potlačenim i poniženim, da oživim duh smjernih, da oživim srca skrušenih" (Iz 57,15).
"Blizu je Jahve onima koji su skršena srca, a klonule duše spasava" (Ps 34,19).

Jeste li vi dijete Božje? Živi li Gospodin Isus u vama? Bog kaže da vam je blizu u vašoj patnji. Evo njegova obećanja za vas:
"… imenom sam te zazvao: ti si moj! Kad preko vode prelaziš, s tobom sam; ili preko rijeke, neće te preplaviti. Pođeš li kroz vatru, nećeš izgorjeti, plamen te opaliti neće.

Jer ja sam Jahve, Bog tvoj, Svetac Izraelov, tvoj spasitelj … Jer dragocjen si u mojim očima, vrijedan si, i ja te ljubim. Stog i dajem ljude za tebe, i narode za život tvoj. Ne boj se, jer ja sam s tobom" (Iz 43,1-5).

David je gledao Boga kao da je "prihvatio desnicu (njegovu)" (Ps 73,23). Rekao je: "Nije Bog samo blizu mene, nego hoda sa mnom, s rukom u ruci, kroz čitavu ovu muku. Neka samo dođu moji neprijatelji za mnom, moja je ruka u Očevoj!"

Štoviše, David je rekao da je Bog razgovarao s njim dajući mu savjet i vodstvo: "… vodit ćeš me po naumu svojem" (r. 24).