PRIPADATE NJEMU!

U Pjesmi nad pjesmama Gospodin kaže svojoj zaručnici: "Kako si lijepa i kako si ljupka, o najdraža, među milinama" (Pnp 7,7). Tri hebrejske riječi u ovom retku su istoznačnice: ljupka (znači dragocjena), najdraža (ukazuje na zadovoljstvo), milina.

Ove riječi opisuju Isusove misli prema njegovoj zaručnici kako je on vidi. On gleda u nju i kaže: "Kako si ljupka, slatka i mila! Dragocjena si mi, o ljubavi!" A zauzvrat, zaručnica se hvališe: "Ja pripadam dragome svome, i on je željan mene" (Pnz 7,11). Značenje je ovdje sljedeće: "On s radošću trči za mnom. Juri za mnom jer sam mu tako dragocjena!"

Te iste misli nalazimo kroz čitave Psalme: "Mili su Jahvi oni koji se njega boje, koji se uzdaju u dobrotu njegovu" (Ps 147,11). "Jer Jahve ljubi narod svoj, spasenjem ovjenčava ponizne" (Ps 149,4).

Želim vas uvjeriti da ste Bogu mili jer vam govori: "Dragocjeni ste Gospodinu!" Međutim, možda mislite: "Pa, to je lijepa misao. Kako slatko!"

Međutim, ova istina je daleko više od ljupke misli. Ovo je sam ključ vašeg izbavljenja iz svake bitke koja bjesni u vašoj duši. To je tajna kako ući u počinak koji vam je Bog obećao. A dok ovo ne dohvatite – dok ovo ne postane temelj istine u vašem srcu – nećete biti u stanju oduprijeti se onome što je pred vama u ova zla vremena.

Izaija je imao otkrivenje velike Božje radosti u nama. Prorokovao je Izraelu ovu riječ od Gospodina:

"Izraele: ne boj se, jer ja sam te otkupio; imenom sam te zazvao: ti si moj! Kad preko vode prelaziš, s tobom sam; ili preko rijeke, neće te preplaviti. Pođeš li kroz vatru, nećeš izgorjeti, plamen te opaliti neće" (Iz 43,1-2).

Izaija nije govorio o doslovnoj vodi ili vatri. Govorio je o onome što su ljudi prolazi duhovno i duševno. U to vrijeme bili su u ropstvu i njihove vode bile su nevolje, njihova vatra bila su iskušenja, njihove rijeke bila su testiranja. Sve je to bio đavolje pokušaj da uništi i svlada narod Božji.
Izaijine riječi bile su Izraelu poruka čiste milosti. U ropstvu su bili zbog svoje vlastite gluposti i ludosti i nisu zaslužili ništa. Ali Bog im je poslao proroka slomljena srca koji im je sa suzama rekao: "Bog želi da vam kažem da pripadate njemu!"