LOVAC

"Preljubnica lovi dragocjeni život" (Izr 6,26).

Preljubnica o kojoj govori ovaj redak je sotona. On lovi one koji su dragocjeni Bogu.

Đavao pokušava zavesti svakoga tko gladuje za Gospodinom. Što mislite, zašto ste toliko testirani? Možda čitav svoj život prolazite kroz kušnje, ali to nije jer ste zli. Ne, to je jer sotona zna koliko ste dragocjeni u očima Božjim, a on lovi dragocjeni život!

Tijekom evangelizacija na zapadnoj obali, sreo sam jednoga mladog čovjeka koji je bio vještac. Zapravo, bio je vođa skupine od trinaest vještica. Iako je ovaj čovjek bio duboko uključen u okultizam, nije vjerovao da bi ga sotona ili njegovi demoni mogli opsjesti.

Kad je jedne noći htio poći na počinak, vidio je užasna demonska lica koja su se pojavljivala na stropu spavaonice cereći mu se. Ti likovi počeli su se skupljati poput oblaka i oblikovati lijevak te je ovaj mlad čovjek shvatio da namjeravaju ući u njegovo srce.

Skamenio se. Zatim se sjetio nečega iz djetinjstva i glasno povikao: "U Isusovo ime, odlazite!" I svi su demoni nestali.

Sljedeće noći te su se sile okupile u još većem broju. Kad je čovjek legao na počinak, čuo je buku. Podigavši oči, vidio je čitavu sobu ispunjenu ružnim, užasnim stvorenjima. Ponovno su oblikovali lijevak. Ovaj put čovjek se digao na krevetu i glasno povikao: "Prizivam Isusovu krv!" I ponovno su demoni pobjegli.

Čovjek je pomislio: "Ako dođu sljedeći put, neću biti u stanju nositi se s time." I tako je pozvao jednog prijatelja kršćanina i molio ga da mu se pridruži na jednom od mojih evangelizacijskih sastanaka.

Tijekom službe, ovaj je mlad vođa vještica bio osvjedočen Duhom Svetim i predao je svoje srce Gospodinu. Posvjedočio je da iako je obiteljska pozadina bila u okultizmu, sjećao se da je, kad je imao oko šest godina, imao srce za Isusa: "Jasno se sjećam da sam odlazio u šumu iza naše kuće i ispropovijedao srce", rekao je.

Vidio sam to srce za Boga i u svojoj vlastitoj djeci i unučadi. I ja sam imao takvo srce kad sam bio dijete te sam točno znao o čemu ovaj mlad čovjek govori.

Iznenada sam bio prosvijetljen i znao sam zašto je đavao pokušavao zaposjesti ovoga mladog čovjeka i uništiti ga. Bilo je to zato što je bio dragocjen Bogu.