NEUSTRAŠIVOST LAVA

Isus Krist mi je ostavio baštinu i ja je prisvajam kao svoju. Pismo kaže: "Pravednici su neustrašivi kao mladi lav" (Izr 28,1). Ako možete prihvatiti ovu istinu savršene Kristove pravednosti, imat ćete neustrašivost lava. Više se nikada nećete bojati nijedne osobe ni gledati u nečiji život i osjećati se nedostojni. Vi možete reći: "Imam savršenu pravednost Isusa Krista pripisanu mi po vjeri. Ne, ona nije moja, ona je njegova, ali mi je uračunana od samog Isusa, tako da je mogu nazvati svojom vlastitom."

Vrijeme je da prestanete sa svojom borbom. Ako vam dođe đavao i kaže: "Nisi dobar, nemaš pravednost", možete odgovoriti: "Znam da nisam dobar. Nemam u sebi pravednost, ali imam pravednost Isusa Krista. Iznevjerio sam Boga, ali imam branitelja kod Oca – Isusa Krista pravednika!"

Kad stanete pred Gospodina, nećete morati drhtati misleći: "Što ću mu ponuditi? Što sam učinio ispravno ili krivo?" Ne, mislit ćete: "Nemam ništa u sebi što bih mu ponudio jer imam njegovu pravednost – po vjeri."

Znači li to da kršćani nisu obvezni činiti dobra djela? Uopće ne. Opravdanje po vjeri i uračunana Kristova pravednost oslobađaju dušu da hoda u svetosti i čini dobra djela. Dobra djela učinjena u ropskom strahu ne donose slavu Bogu – ona moraju istjecati iz dobroga srca. Hodati u pravoj svetosti mogu jedino oni koji su uzeli svoju baštinu – Kristovu savršenu pravednost – jer više nisu u zatvoru straha i osude.

Njegova savršena pravednost moja je po vjeri i sad sam slobodan i pušten da mu služim kao njegov rob ljubavi. Snagom Duha Svetog obećanog u Novom zavjetu, on me sad odvraća od sve zloće i daje mi snagu da živim pravednost koju mi on pripisuje.