SLUŽBA TJEŠENJA

Apostol Pavao je rekao: "(Gospodin) nas tješi u svoj našoj nevolji tako da mi možemo svakovrsnom utjehom, kojom nas same tješi Bog, tješiti one koji se nalaze ma u kakvoj nevolji" (2 Kor 1,4).

Jedna od najpotrebnijih službi u crkvi Isusa Krista danas je služba tješenja – tješenja onih koji su u nevolji i tuzi. Mnogi vjernici jednostavno ne znaju kamo se okrenuti u svojoj boli.

Kad sam ja doista povrijeđen i duboko patim, ne želim čitati knjigu koja daje deset koraka do pobjede niti želim poći nekom evanđelistu velikog imena koji će me ošinuti. Ništa od toga nije odgovor – jer ništa od toga neće dosegnuti korijen mog trpljenja! Ne, ja želim razgovarati s jednim običnim svetim koji je teško trpio i iz svoga trpljenja izašao slaveći Boga, utješen i pun vjere!

Utjehu od Gospodina primaju ljudi koji trpe. Oni poznaju Isusovo suosjećanje jer im njegov glas u satu njihove tame govori pravu utjehu. Ti patnici postaju bogati u duhovnim stvarima. Oni razvijaju povjerenje rođeno iz vlastite nevolje i testiranja. A što je najbolje, Bog im daje utjecaj koji ne bi mogli postići ni na koji drugi način!

Sjećam se Corrie Ten Boom i divnog iskustva koje su imale tisuće koje su je slušale dok je govorila o Isusu. Mnogi pastori i vođe širom Sjedinjenih Država bili su utješeni i ohrabreni ovom jednom nepoznatom ženom – jer sve njezino trpljenje proizvelo je bogatstvo spoznaje Gospodnje. Imala je obilje utjehe od Duha Svetog – i koristila ju je utječući na druge za Isusa.

Pavao je bio u stanju radovati se u svim svojim nevoljama jer znao je da su njegova trpljenja bila za korist drugih. Na svoje je kušnje gledao kao na školovanje kroz koje prolazi. I mogao je reći: "Bog u tome ima cilj jer me vježba! Pojavit će se ljudi koji će trebati utjehu koju sam ja primio u svom trpljenju."

Nije čudo da Pavao govori o svom nebeskom Ocu kao "Ocu milosrđa i Bogu svakovrsne utjehe" (2 Kor 1,3).