SIGURAN OD SUDA

Kristova krv čisti od svakog grijeha – ona je naše pomirenje. Ali prije svega, ona je naša sigurnost. To je Božji način kako da sačuva sebi narod spreman za potpuno izbavljenje. Sjetite se, u noći Pashe, Izraelci su bili sigurni, ali ne i izbavljeni. Još uvijek su se trebali suočiti s Crvenim morem, pustinjom, borbama s divovima, ogromnim zidinama i neprijateljskim utvrdama.

Uvjeren sam da prije nego se mogu boriti protiv poglavarstva i vlasti, prije nego se mogu oduprijeti požudi i iskušenju (našim modernim divovima), moram imati spoznaju da sam pod krvi siguran. Iako još nisam potpuno izbavljen, izvan suda sam. Tjelesni neprijatelji izgledaju prijeteće preda mnom, ali krv je učinila da sam siguran vojnik.

Ne možete pobijediti divove, srušiti utvrde ili ostati stajati pred neodoljivim i nadmoćnim snagama ako niste uvjereni u apsolutnu sigurnost pod krvi. Što god moje srce kaže, koliko god se osjećam krivim ili osjećam osudu, kakve god tihe glasove čujem, moram bez ikakve sjenke sumnje znati da sam siguran. Neću pod sud jer me krv na vratima moga srca čini sigurnim pred njegovim očima.

Mi uvijek ispitujemo svoju sigurnost. Ako bi Bog temeljio našu sigurnost na našoj ljubavi za njega ili na našoj osobnoj dobroti, bili bismo u većoj opasnosti od onih koji su prekršili Zakon, jer pod milošću se više traži. Bog mora uzeti sigurnost iz naših ruku tako da stojimo čisto na njegovoj milosti i milosrđu. Ne na našoj odanosti, poslušnosti ili dobroti, nego jedino na njegovoj milosti. Poslušnost i odanost rezultati su naše ljubavi za Krista.

Nije beskvasan kruh spasio djecu Izraelovu, nego krv. Nijedan Izraelac nije "ušao i izašao" iz sigurnosti zbog neke osobne pogreške. Svi su bili sigurni dok sud nije prošao. Poslušnost je trebala nanijeti krv na dovratnike. Mi smo pozvani priznati i pouzdati se u Kristovu krv otkupljenja.

Božji naum za njegovu djecu nikada nije bio da žive u strahu, tjeskobi ili krivnji. On je za njih pripremio odmor; savršenu i apsolutnu sigurnost krvi svoga vlastitog dragog Sina. Svojim milostivim djelom, Bog je govorio Izraelu: "Sad kad vidite da sam vas zaštitio i zaklonio da se ne bojite suda, dopustite da vas izbavim i fizički. Zaštitio sam vas da vas učinim svetim."

Nepromjenjiva činjenica je da se ništa ne može dodati Kristovoj krvi što bi nas učinilo sigurnima! Krv nas savršeno zaklanja i čini prihvatljivima Bogu te nas spašava od gnjeva. Apostol Pavao izjavljuje: "Koliko će nas sigurnije spasiti od srdžbe sada kad smo već opravdani njegovom krvi" (Rim 5,9).