ON ĆE NADOKNADITI VAŠE POTRAĆENE GODINE

"Nadoknadit ću vam godine koje izjedoše skakavac, gusjenica, ljupilac i šaška, silna vojska moja što je poslah na vas" (Joel 2,25).

Koliko ste godina potratili prije nego ste se pokajali i sve predali Isusu? Koliko godina vam je izjela gusjenica grijeha i pobune?

Znate da vam je oprošteno i da je vaša prošlost zaboravljena jer je pod Isusovom krvi, ali zar ne biste voljeli povratiti one godine i živjeti ih na slavu Gospodnju?

"Mogao bih biti daleko dublje u Kristu! Kakvu bih radost mogao donijeti njegovu srcu! Mogao bih sebe i svoju obitelj poštedjeti tolike boli i trpljenja! Kako sam bio slijep! Kako zarobljen đavlom! Kako sam bio blizu da izgubim svoju dušu i razum! Nikada neću moći nadoknaditi one potraćene godine!" Kako ste često imali takve misli?

U svojim posljednjim danima, Pavao se osvrnuo na svoj život i posvjedočio: "Vodio sam dobru borbu i vjeru sam održao. Sad me čeka vijenac pravednosti" (vidi 2 Tim 4,7-8).

Pavao kaže: "Zaboravljajući što je nazad, ispružajući se prema onome što je naprijed, trčim prema cilju da postignem nagradu – nebesko stanje u koje nas je Bog pozvao po Kristu Isusu" (Fil 3,13-14). Drugim riječima, "zaboravite svoju prošlosti i trčite naprijed u Isusu"!

Sotonin najomiljeniji oblik mučenja je da pred vas donosi vašu prošlost izvlačeći stare tajne grijehe da vas plaši! On će vas nastojati uvjeriti da će se stara ovisnost ili požuda ponovno pojaviti u vašem srcu i odvesti vas u stari život. Ili da ćete podleći ponosu misleći da ne možete pasti, ali onda ćete zasigurno postati meta neprijatelja!

Dokle god živite možete osjećati bol grizodušja. Uspomene će vas najvjerojatnije držati poniznim. Ali u Božjim očima, vaša prošlost je mrtva stvar. Što se tiče osude i krivice, Bog kaže: "Zaboravi prošlost. Trči dalje prema onome što sam ti obećao!"

Sliku takve obnove vidimo u Novom zavjetu kad je Isus iscijelio čovjeka s usahlom rukom. "Tada reče čovjeku: 'Ispruži ruku!' On je ispruži i postade mu zdrava kao i druga" (Mt 12,12-13). Vidite, kad Isus obnavlja, on iscjeljuje i rane.

Ljubljeni, uzmite one stare rane – brige i žaljenja u vezi s potraćenim godinama – i dopustite Bogu da vam obnovi upravo one godine koje su vam oduzete. A onda trčite naprijed prema nagradi, nebeskom stanju u njemu!