ČEKANJE NA ISUSA - Gary Wilkerson

Ne bih propovijedao poruku o "čekanju na silu Božju" kad ne bih znao da je to istina. Moja žena Kelly i ja prošli smo kroz takvo iskustvo. Već sam ranije pisao o našem sinu Elliotu koji je bio ovisnik o heroinu. U jednoj točki čak je bio beskućnik. Pokušavali smo mu pomoći kroz rehabilitacijske programe i kontaktirali smo pojedince koji bi možda mogli doprijeti do njega, ali nikada ga ništa nije dotaklo. Mnoge noći smo Kelly i ja zaspali plačući; bilo je to jedno od najtežih razdoblja moga života.
Jedne noći Kelly mi je ispričala da je čula Gospodina i mogao sam vidjeti da je uistinu nešto doživjela s Bogom.
"Sanjala sam da Elliot leži na tlu, u nesvijesti. Isus mi je rekao da ga podignem i kad sam ga podigla, njegovo je tijelo visjelo na mojim rukama. Kad ga je Isus uzeo od mene, osjetila sam olakšanje. Ali onda se on okrenuo od mene tako da nisam mogla vidjeti Elliota.
To me uznemirilo, ali snažno sam osjećala da nam Gospodin govori: 'Ne možeš to sama. Trebaš se prestati miješati. Nisi u stanju vidjeti, ali ja radim nešto u Elliotu što je tebi sakriveno.'"
Nekoliko tjedana kasnije, Duh Sveti je dohvatio našeg sina i promijenio ga. Potpuno je izbavio Elliota i on je danas snažan mlad svjedok za Boga.
Prijatelji, ako danas nismo uspjeli, je li to zato što nismo čekali na Božju silu? Je li to zato što se "pokazujemo" umjesto da se "sakrijemo" u molitvi? Potičem vas da čekate na Isusa. Kad vam dođe njegova riječ kroz Duha Svetog šapćući: "Pokaži se", ne postoji ništa u životu s čime bi se to moglo usporediti.
Onoga dana vidjet ćete kako nebo dotiče zemlju na načine kakve nikada niste mogli ni zamisliti. Govorit ćete s većim uvjerenjem, autoritetom i neustrašivošću. A vaše zadovoljstvo u vašem hodu s Isusom bit će kao što nikada niste iskusili.