SLAVITE BOGA ZA NJEGOVO NJEŽNO MILOSRĐE!

Imam kratku poruku za one koji prolaze kroz bolnu situaciju koja ih svladava. Ne govorim onima koji sad uživaju u razdoblju počinka od trpljenja, koji nisu ni u kakvoj boli ili žalosti. Hvala Bogu za takva razdoblja mirnog počinka.

 

Primio sam mnoga pisma od dragih Isusovih sljedbenika koji žive s nevjerojatnom unutarnjom žalosti i kriznim situacijama; u pitanju su razvod, djeca na drogi ili u zatvoru, smrt supružnika. Jedna žena koja ljubi Gospodina tuguje nad smrću svoje troje djece koja su se ugušila u vatri. Jedna pastor tuguje zbog svoje žene koja je napustila njega i djecu zbog lezbijske ljubavnice. I tako to ide dalje i dalje; mnogi su pobožni ljudi opterećeni žalošću i boli. 

 

Imam poruku za vas koji podnosite žalost, koji tugujete ili živite s boli. U Psalmu 40 David vapi: "Okružiše me nesreće nebrojene … Bilo ti milo, o Jahve, da me izbaviš; Gospodine, u pomoć mi pohitaj" (Ps 40,13-14). "Neka kliču i nek se vesele u tebi svi koji te traže … Bijedan sam ja i nevoljan, al' Jahve se brine za me. Ti si pomoć moja i moj spasitelj; O Bože moj, ne kasni" (Ps 40,17-18).

 

Tako sam bio blagoslovljen i utješen ovom misli u 18. retku: "…Jahve se brine za me." Zamislite to, Gospodin koji je sve stvorio, Bog ovoga svemira, misli na mene.

 

Čak i sada, u samom ovom trenutku, on misli o vama u vašem trenutku potrebe.

 

Kad je Izrael bio u ropstvu u Babilonu, tugujući nad gubitkom svojim domova i obitelji te podnoseći žalost i nevolju, Bog mu je poslao riječ po Jeremiji: "Jer ja znam svoje naume koje s vama namjeravam – naume mira, a ne nesreće: da vam dadnem budućnost i nadu" (Jer 29,11). Bog je rekao svome narodu: "Vaša će noćna mora završiti. Prema vama imam samo dobre misli i ako me budete tražili svim svojim srcem, naći ćete me" (vidi Jer 29,11-13).

 

Bog se ne ljuti na vas. I sveti imaju nevolje, dakle, ne kolebajte se u svom pouzdanju u njega. U vrijeme stresa, osjećaja osamljenosti i žalosti, pođite na molitvu. Izlijte svoje srce Gospodinu. On misli na vas – i radi za vas.