NEKA MIR BOŽJI STANUJE U VAMA!

Nedavno mi se približila jedna kršćanka s prilično uznemirenim izrazom lica i pitala me jesam li čuo posljednje vijesti. Radilo se o događanjima u Pakistanu. "Možete li vjerovati što se događa?" pitala je. "Svaki je dan dan loših vijesti. Pakistan je nuklearna sila. Teroristi mogu nadvladati i neki ludi ajatolah može nas uvući u nuklearni rat." Odmahujući glavom, rekla je: "Doista sam uplašena. Stvari jure van kontrole."

 

Svuda širom svijeta ljudi su sad uplašeni. Vidimo ispunjenje Isusovog upozorenja da će doći dan kad će ljudi umirati od straha vidjevši što dolazi na zemlju.

 

Oni koji primaju moje mjesečne poruke znaju da sam tijekom prošlih godina vikao upozorenja o dolazećoj krizi u vezi s kućama. Upozoravao sam da je slom neminovan. Propovijedao sam to sa suzama.

 

Dopustite mi da vam sad dam jasnu riječ iz srca Božjeg, riječ ohrabrenja. Usprkos svim tim strašnim vijestima, Bog još uvijek sve ima pod kontrolom.

 

Evo Riječi na kojoj mi vjernici moramo stajati dok oluja bijesni oko nas, na riječima koje nam je dao Isus: "Neka se ne uznemiruje i ne plaši vaše srce" (Iv 14,27). Ovo su uznemirena vremena. Ali u takva vremena Riječ Božja postaje naša snaga i nada.

 

  • "Jahve je tvrđava tlačenom, tvrđava spasa u danima tjeskobe. Nek se uzdaju u te koji znaju ime tvoje, jer ne ostavljaš onih što ljube tebe, o Jahve" (Ps 9,10-11).

  • "U sjenici svojoj on me sklanja u dan kobni; skriva me u skrovištu Šatora svoga, na hridinu on me uzdiže" (Ps 27,5).

Vjerujem da su najstrašniji i najteži dani tek pred nama. Ja ne vidim ništa nego sve veći očaj onih koji nisu svakodnevno u Riječi Božjoj, molitvi i razgovoru s Gospodinom. Njegova je Riječ ona koja podiže naš duh i stvara vjeru. Disciplinirajte se sad otvoriti svoju Bibliju ujutro te započnite dan ohrabreni njegovim dragocjenim obećanjima. Zatim razgovarajte s Gospodinom, čak i dok se pripremate za dan. Tražite Duha Svetoga da ojača vašu vjeru i nadu.

 

Postoji redak Pisma koji ponavljam mnogo puta svakoga dana. Potičem vas da ga i vi prisvojite i vjerujete mu: "Svu svoju brigu bacite na njega, jer se on brine za vas" (1 Pt 5,7).