S TIME ŠTO SAM ZADOVOLJAN S PREMALO, OGRANIČIO SAM BOGA

Bog ima toliko toga što vam želi dati. Njegova je želja "otvoriti ustave nebeske … (i) izliti na vas punom mjerom blagoslov" (Mal 3,10). On stoji u punom spremištu i govori: "Ja sam dobar, darežljivi Bog – ali tako je malo onih koji primaju od mene. Ne dopuštaju mi da im budem Bog!"

Dakako, moramo zahvaljivati Bogu za sve što je već učinio i dao nam. Ali ne smijemo biti zadovoljni s onim što mi mislimo da je mnogo! Mnogi su kršćani zadovoljni sjediti u crkvi i biti blagoslovljeni Božjom nazočnošću. Takvi ljudi nisu ništa više nego "zadovoljne spužve"! Sve upijaju, ali ograničavaju Boga u svojim životima kad ih on želi pomazati za službu.

Kad su se učenici čudili Kristovim čudima, Isus je rekao: "Bog za vas ima čak i veće djelo!" Većina nas smo poput učenika. Vidimo jedno čudo i zadovoljni smo govoriti o njemu ostatak svoga života. Ali da stvarno poznajemo Boga i da mu dopuštamo da bude Bog za nas, tražili bismo ga daleko više:

· Po vjeri bismo posegli u nebo vjerujući da će Bog srušiti bezbožne vođe na lokalnim, državnim i federalnim položajima. Rušili bismo vlasti i sile, kao što je rekao Bog!
· Vjerovali bismo Bogu da će nam pomoći da naš grad natopimo Isusovim evanđeljem. Digli bismo se u vjeri protiv svakog oružja naciljanog protiv nas i rušili bismo sotonske utvrde u našim obiteljima i crkvama.

Naša vizija bila bi beskrajna. Vjerovali bismo Bogu i za veće stvari za njegovo kraljevstvo!